Thursday, April 24, 2014

Sekadar Berkongsi Cerita

Salam Ladiess,♥

Hari ni saya nak buat entry official tapi internet slow giler nak mam.. kalau dah nak cakap macam ni, kira dah bengang sangat tahap tak boleh handle dah, tapi sabar sebab sebenarnya niat tadi nak buat entry romantik ala-ala english style.

tapi meleset sebab saya tak dapat nak upload gambar sebanyak mungkin selaju-lajunya.(sebenarnya saya berada kat kampung,mungkin masalah cuaca.. ahh tetiba!)

Sebenarnya dah lama nak buat entry tentang my wedding, tapi tak kesempatan plus cuba tengok macam hari ni tetiba tenet nak slow bagai.. kawan- kawan yang tak dapat hadir masa wedding saya sudah banyak kali request supaya saya upload gambar kawen.

dah hampir 10 bulan saya menjadi isteri tapi saya tetap tak upload gambar dekat facebook dan instagram, sebenarnya ada, tapi selai dua jelah.. hehe.. malas kot nak uplaod banyak2 plus buzy pengantin baru lagi masa tuu...

tapi kan, nasib baik saya tak pernah buat entry kawen  dekat blog lama, kalau tak rugi yang amat lah saya sebab blog tu dah hilang..hilang jugak lah kenangan saya. hanya entry persiapan perkahwinan saja dan cerita lama telah berkubur disitu.



Sekeping je mampu masukkan gambar disaat getir slow sangat bobband ni..
saya memang sudah taip entry separuh pasal kawen, tapi ada dalam draf masih the making.. tunggu saya balik k.l nanti baru boleh publish. laju sikit.

Sekian.

update 03 May 2014 : The Solemnization Day : 6hb June 2013
update 11 May 2014 : The Wedding Reception Day : 8hb June 2013
update 19 May 2014 : Outdoor Of The Day : 06 dan 08 June 2013



2 comments:

Unni anje said...

memang x blh dpt blik ke entry lama?? nasib follower x hilang kan

Intan Saffyna said...

@Unni Anje Alhamdulillah.. semua dapat, follower pun tak hilang.. :)