Wednesday, January 18, 2017

My Birthday Last Year 2016

Salam Ladiess ♥

Walaupun ini cerita #trowback tahun lepas punya, tapi aku tetap nak masuk jugak dalam blog ni, memandangkan aku akan mengakhiri zaman 20an tak lama lagi. maksud aku di tahun duaributujuhbelas ni aku dah masuk three series. hanya tunggu oktober sampai je ni. tua kah aku?

oktober 2016 yang dinanti-nantikan, akulah yang berumur 29tahun. rasa seram je bila dah hujung 20an, rasa diri ni dah tak boleh menganda lagi, harus fokus dalam kehidupan seharian. terlalu besar dah tanggungjawab yang perlu digalas. huhu

sedihnya..hehe tapi aku still lagi boleh berpenampilan seperti budak remaja.. 😝

birthday kali ni biasa je, tak sempat pun nak tiup lilin, masing-masing membuzy, tapi kakak tak kisah, dapat ucapan dari suami, keluarga dan kengkawan pun dah besar rahmat da. syukur alhamdulillah.
 officialy i'm 29 y/o
baca caption tu je la..
terima kasih untuk husband aku sebab balik jauh dari outstation tapi sempat lagi singgah belikan aku chicken chop ber-reben hijau.💚 celebrate kat rumah je la. berdua. tengah malam. 💞
tak sangka pulak tetiba ada orang datang ke rumah hantar bunga, terkejut tau. #08102016 rupaya adik aku nak suprise. tanjat kakak tau. thank you.😍
simple je tapi berkat sebab kita sentiasa bersyukur dengan kurniaan yang di berikan. bila kita rasa yang sikit tu dah bahagia, inshaAllah rezeki yang banyak tu akan datang tanpa diminta. semoga aku menjadi orang yang sentiasa menerima apa adanya, dan memberi keikhlasnya. 
Happy Birthday to me.. #trowback #2016 #08102016

Terima kasih sudi baca.

8 comments:

PeRdU cINta said...

Alhamdulillah :)

Cik Renex said...

Happy belated birthday sis!

MAY said...

welcome to 3 series yoooo..

E'in said...

happy belated birthday.. :)

Mar Mansor said...

happy belated birthday...takpe muda lagi..hihi

Cik Itah said...

laaa..29 rupanya..ingat kita seumur hehhe..or maybe lagi muda dari sy ke..
nampak babyface la dear

adianiez AIDA said...

wah... best nyer.
happy!
aida ni next year da tinggalkan nombor 3 di depan tau.
intan baru nak masuk nombor 3 hi hi hi...

Busyra Takiyudin said...

happy belated birthday.. :)