Tuesday, July 25, 2017

Pembersihan Terbaik Dengan Maobao Washing Machine Cleaner

Salam Ladiess ♥

Part ni memang sesuai dengan wanita sebab dah sebati dah dalam diri mereka, sebab ape? sebab mesin basuh dengan diri anda berpisah tiada. betul tak? siapa rajin basuh pakaian angkat tangan! kalau aku tak rajin sangat pun haha.. tapi bila dah cakap basuh kain tu satu kewajiban, maka wajib la basuh walaupun bukan setiap hari.

lain pulak bagi setiap orang, ada yang ada mesin basuh sendiri kat rumah, ada yang takde, ada basuh kat dobi ada jugak yang basuh guna tangan. gonyoh² siap. kan! cuma kat sini aku nak tekankan yang ada mesin basuh sendiri dirumah, rasanya lebih kepada semua orang ada mesin basuh kan? tak mungkin lagi dah nak kena bawa besen kain pergi perigi untuk basuh kain.


okey. bukan saja kita sekadar basuh pakaian je tau, mesih basuh tu sendiri kena besihkan kena bebas dari segala kotoran dan bakteria yang terdapat pada pakain yang kita basuh setiap hari tu, specialy dari pakaian yang berpeluh, pakaian dalaman dan stokin akan melekat di mesin basuh, korang perasan tak benda. aku sendiri tak terfikir. ingatkan pakaian dah basuh wangi cukup kan.

rupanya...
teruskan membaca ye!



Adakah anda tahu bahawa mesin basuh anda boleh menjadi kotor seperti tandas anda? Kajian telah menunjukkan bahawa bakteria dan kotoran boleh dibina di belakang drum mesin basuh selepas penggunaan sebulan. Serpihan dari pakaian kotor anda terkumpul di belakang dram mesin.

Terdapat beberapa sebab mengapa mesin basuh boleh membina berlebihan:
- Penggunaan pelembut kain yang kerap
- Sambungan ke tangki air luar
- Penggunaan mesin lebih tinggi
(contohnya keluarga besar, pakaian kerja ahli perniagaan dan lain-lain)
- Mesin berumur 3 tahun ke atas dan tidak pernah dibersihkan sebelum ini


Itulah sebabnya mengapa Maobao Washing Machine Cleaner by Schelly adalah alternatif hebat untuk isu ini. Ia juga merupakan jenama terlaris No.1 di Taiwan! Setiap kotak dilengkapi dengan serbuk kering 3x + 3x AG + Silver Ion. Mengeluarkan sehingga 99.9% bakteria, bau, mencegah kotoran dan yang paling penting bersih untuk keluarga anda.

Ia juga diuji oleh makmal (SGS Labs) untuk memastikan tiada bahan kimia yang berbahaya digunakan dalam pembuatan produk ini. 👍


menanjubkan Maobao Washing Machine Cleaner ni, sebab serta merta bersih! jimat masa jimat duit daripada kita panggil orang datang bersihkan mesin basuh kita. sebabnya kotaran yang sikit dan kita sendiri boleh membersihkannya sendiri. tak berbaloi pun kalau kita tawarkan kepada kontraktor ataupun juruelektrik sebabnya perkihdmatan adalah RM300, itu bergantung setiap tahun yang akan berubah harga. ruginya rasanya..


Apakata jimat RM300 itu, tetapi kita beli Maobao Washing Machine Cleaner by Schelly dengan harga promo hanya RM25.00 per box. boleh dapatkan secara online di facebook kami. untuk pembukaan jualan dibuka dipasar raya dan diumukan tidak lama lagi. waw! 😍


Facabook : https://www.facebook.com/happyshoppermy/

Terima kasih sudi baca.

3 comments:

Madam N said...

cantiknya blog niii...jeles la

Busyra Takiyudin said...

wahh menarik ni kak.. first time tngok..

Intan Saffyna said...

@Busyra Bt Takiyudin betul tu memang menarik.. saya pun first time jugak tahu pasal ni.. hehe