Friday, August 18, 2017

Merdeka! Merdeka! Blogger Contest

Salam Ladiess ♥

Lazada contest kembali lagi, aku tak kan lepaskan peluang ni.. hehe walaupun tak belum pernah memang apa-apa lagi sebelum ni.. tapi semangat untuk join contest yang dianjurkan oleh lazada malaysia tak pernah luntur.. hahahha

sebenarnya aku lupa yang kita akan sambut kemerdekaan tak lama lagi.. bila aku blogwalking tadi aku nampak banyak giveaway merdeka yang sedang berlangsung. salah satunya adalah blogger contest dari lazada.


jom la ramai-ramai join, mana tahu kalau bukan rezeki aku tapi rezeki korang kan.. best la dapat shopping dekat lazada. klik banner untuk join. :)

What do you love about being Malaysian?
Sebagai warganegara Malaysia, saya sentiasa berbangga kerana telah menjadi anak bumi Malaysia yang harmoni ini. Walaupun di Malaysia mempunyai rakyat yang berbilang kaum, agama dan bangsa tapi Malaysia tetap hidup dalam keadaan aman dan makmur. Alam cyber teknologi terkini Kejayaan semakin hampiri Biar di kota ataupun desa Kita semua pasti merasa bangga. Keranamu kami mendakap tuah Keranamu kami bangsa berjaya Keranamu kami hidup selesa Limpah budi kemakmuran negara Keranamu kami bebas merdeka Keranamu rela kami berjuang Demi bangsa kedaulatan negara. Keranamu Negara Malaysia.. Terima kasih Malaysia! 
Choose your favorite local brand here : http://www.lazada.com.my/local-brands/ 
Select two product from that brand that you love. The Article must contain screenshots of the products mentioned. 

sempena merdeka sale lazada mengadakan special diskaun up to 80% waw! hebat kan..shopping di lazada banyak-banyak pun tak rugi tau sebab semua dapat diskaun sebanyak 80% klik http://www.lazada.com.my/merdeka-sale/ promotion dari 25 August sehingga 31 August 2017.
jangan lepaskan peluang yang ohsem ni.. Happy Shopping. :)

Terima kasih sudi baca.