Tuesday, January 8, 2013

Semua Tergendala..

Assalamualaikum^^

Disebabkan line broadband saya telah terputus, semua kerja dan urusan untuk belog saya terganngu.. maka dengan ape yang lebih penting tentang giveaway saya juga tergendala.. maaf ya.

juga termasuk update's saya yang berkepam di draf. oleh kerana hari ini dan esok mungkin, saya buzy sangat sambil buat-buat buzy, dengan ini haruslah saya tangguhkan semuanya.

harap maklum.
(macam la aku ni penting sangatkan.. ok kesah pulak..bye!)



p/s : gambar tak de kene mengena.

update:@intanwandalaara/offical

2 comments:

Anonymous said...

Ηi, і rеad your blog frоm time to timе and і own a ѕimilar one and i
was juѕt ωondering if you get а lot οf spаm respоnsеs?
If so how do you ѕtop іt, any plugin or anything you can advisе?

I get so much latelу it's driving me insane so any assistance is very much appreciated.

Here is my site: radio sender
Also see my web site :: click through the next page

Anonymous said...

What's up to every one, as I am actually keen of reading this weblog's post to be updated
daily. It carries fastidious material.

You should really take a look at my own video about how
to make money online legitimately by clicking right here

 
Malaysian Lifestyle Blogger| Copyright 2016-2017 ©All Right Reserved by Intan Saffyna