Friday, March 10, 2017

Blog Intan Saffyna Capai 500 Post Entrys

Salam Ladiess ♥

setiap kali buka blog mesti aku akan cakap dalam hati bila nak entry blog ni nak capai lima ratus entri. blogging sejak 2010 baru harini capai 500 entry kan. lama betul, nampak sangat malas nak update blog. memang betul kakadang malas update.. ada je entry sebenarnya tapi save dalam draf. tunggu masa untuk publish.

lagi pun tiga tahun blog hilang sebab tu entry sikit. tambah pulak ada beberapa entry yang aku dan padam sebab malu dengan korang bila baca cerita aku zaman muda yang tak patut. zaman remaja kan zaman merapu so entry pun merapu jugak.

sekarang alhamdulillah dah insaf sikit. buat entry pun yang berguna je.. cehh berguna ke? kalau tak berguna pun tak kisah, hehe dan sekarang punya entry lebih kepada kehidupan sendiri, pengalaman, dan tips-tips yang saya tahu serta review yang berbayar.
bersyukur sangat sebab blog ni masih wujud lagi sampai harini. taknak hilang dah. rindu nak baca entry lama walaupun takde masa nak baca lagi. terima kasih pada yang sudi datang baca entry blog intan saffyna, sudi comment kat sini. harap lepas ni aku kan lebih rajin lagi nak taip entry. inshaAllah.
Terima kasih sudi baca.

6 comments:

Mellya Musa said...

tahniah sis :D

noor azlan said...

Wah dah ada 5 entri draf... tunggu masa je nak publish kan... banyak tu 500, saya ada juga buang entri mana yang terlalu mengarut dan membahayakan keselamatan saya (politik)... hehehe..

Intan Saffyna said...

@Fhatin Amelia thanks dear :)

Intan Saffyna said...

@Noor Azlanaah 5 entry draf tu tunggu masa je nak publish.. ada yg perlu di edit lagi.. hehe

Unknown said...

fae pun ada dah padam entri merapu masa awal2 berblogging. still byk lg nak didelete huhuhu.

Intan Saffyna said...

@Nurfaezah Abdullah tula.. rasa yg mana takperlu kena la delete.. hhehe