Monday, April 24, 2017

Dapat Kasut Raya Dari Zalora Malaysia

Salam Ladiess ♥

Tajuk je lebih ni, padahal aku beli dari zalora dengan voucher yang aku dapat hari tu, kira dapat la jugak kan walaupun voucher bukannya kasut, dan sepatutnya tajuk kena taip dapat voucher raya dari Zalora Malaysia.. tapi kalau tajuk tu dicampurkan jadilah Dapat Kasut Raya Dari Voucher Zalora Malaysia. yang ni baru betul. ahh biarlah yang penting aku dapat atas usaha gigih aku taip entry siang malam. (yang ni perasan) 😅

selalu aku buka page Zalora Malaysia ni, tapi first beli barang dari zalora, jadi kalau beli macam biasa aku takde la konfius sangat just bayar je guna akaun debit, cuma kali ni beli barang guna full voucher so aku macam, "ehh nak letak kat mana voucher ni,?" kat situ je dah runsing patplohlimaminit.

aku godek² baru jumpa itupun try end error nasib baik voucher tu tak diblock, kalau tak nangis kat bawah katil la jawabnya. so, kat entry kali aku nak tujuk cara beli guna vocher dari zalora malaysia bagi yang baru belajar macam aku.. haha

Suprise form Zalora 😍

1. wajib daftar di Zalora Malaysia terlebih dahulu.

2. pilih produk yang nak di beli, kalau kasut wajib pilih saiz dan colour sendiri, lepas tu baru Add To Bag dan klik CHECKOUT NOW . 
 3. sampai dah ruangan yang perlu masukan code vouvcher. i) mula² kenal pasti dulu senarai barang korang, pastikan saiz yang betul. tengok anak panah macam dalam gambar diastas. ii) masukkan code voucher dan secara outomatic amout kasut tu akan ditolok. iii) klik SECURE CHECKOUT.
4. Dalam gambar diatas menunjukkan tarikh penghantaran dianggarkan, lebih kurang 4/5 hari. so total yang perlu di bayar tiada.  then terus sumbit. klik ORDER NOW
5. Done. order dah berjaya dan dalam proses pengantaran. no code yang diberikan tu untuk kita confirm order kite tadi.
selepas beberapa hari cik posmen pun terpacak depan umah membawak suprise dari zalora. waw boleh lahh mak jah pakai masa raya nanti kasut ni. sebab pilih warna ni pun adalah tetiba.. sebab yang ada tu warna hitam dan hitam nampak terlalu basic, so pilih la meroon.


dah lama aku tak pakai kasut tinggi sejak pregnant dua tahun lepas, dan tahun berikutnya aku ni berdukung anak so tak sesuai pakai kasut tebal lima inci ni.. dan sekrang putera mikaell pun dah dua tahun, dah berjalan sendiri, kalau dukung pun hanya daddy dia saja yang mampu..umi dah tak larat dukung da..

so dengan rasminya raya tahun ni umi dapat jadi diva jap dengan kasut tebal ni. tak tau la mampu bertahan ke tak nak bawak kaki nanti. haha #zaloraraya2017 satu kali.

Terima kasih sudi baca.

10 comments:

iam.umifuzy said...

rezeki tu...tp mmg kira dapat la jugak kan..

Noor Maizan said...

Omagad bestnyaaaaaaaa dapat kasut raya...

✿Cik Cappuccino Latte ✿ said...

Ohh guna voucher ya . Heehe ..Cantik kasut tue .. CCL yang rendah ni suka pakai kasut mcm tue ..nmpk tinggi sikit

Cik Nor said...

fyna bkn dlu dah guna domain sendiri ke?

Intan Saffyna said...

@Mrs Fuzy sweetsourleyra Alhamdulillah..rezeki tak diduga :)

Intan Saffyna said...

@Noor Maizan omaigadd dapat jadi diva jap.. haha :)

Intan Saffyna said...

@✿Cik Cappuccino Latte ✿aah dear guna voucher je ni.. kak fyna pun rendah jugakk.. bajet nak tinggi jap :)

Intan Saffyna said...

@Normi Nieza aah sis, dulu ada guna domain.. tapi blog hilang tiga tahun lepas selama 3 tahun.. baca sini :) https://intansaffyna.blogspot.my/2016/11/hilang-dan-dah-jumpa-balik.html

Haulia Razali said...

wahh best nya dapat free kasutt tuh kan

Intan Saffyna said...

@Haulia Razali Alhamdulilah... rezeki :)