Friday, December 30, 2011

Yeayy !! 'Kenet Lily Dah Jumpa - Short Entri ~

Salam Reader..


Nama saya kenet - adik umur 1tahun kot.


Lily happy sangat hari ni.. kenapa ye ? laa tak tahu ke ? lily dah jumpa 'kenet kesayangan lily la..  sebab tu tengah syokk ni, setelah 3 hari lily cari.. hihi.. Ohh ! ada yang tak tahu pasal tu boleh klik sini ok.


Ni ha dia kenet lily yang comel.. lily tengah main dengan dia.. sambil makan coklat , sambil update entri ketot. hukhuk.. nak tengok.


Nama saya Kenet-abang (kaki sepai dua) dan yang sebelah tu namanya kenet-kakak
(kaki sepai satu)
Gambar lagi satu , gambar kami adik beradik.. :)


Comel tak kenet lily.. comel kan... dari besar 2 jari lily jaga , sampai la besar tapak tangan lily.. semuanya tak nakal.. tapi cuma adik dia suka hilang-hilang.. Main sorok-sorok.
Ok la.. lily nak makan coklat baru beli tadi.. bukan 1 bungkus.. tapi 1 kotak.. nak ?
chilL :)
p/s : jemput makan. ~

5 comments:

Advanco Borong said...

@miss wandalaara
good-good.. :D

Syieda_Joy™ said...

wahhh dah jumpe dah,...^_^ tengok entry akak tadi macam isau je xjmpe kenet tu... ^_^

Intan Wandalaara said...

memang risau pun.. kesian dia tak makan 3 hari.. dia tu kecik lagi.. hehe :)

Run Away said...

../selamat pagi...salam kenal ya...;d.

Intan Wandalaara said...

Run Away : salam kenal :)

 
Malaysian Lifestyle Blogger| Copyright 2016-2017 ©All Right Reserved by Intan Saffyna