Wednesday, December 21, 2011

THE LADIES PHOTOGRAPHER GIVEAWAY

Assalamualaikum



klik banner untuk join.

Syarat2

1 - Buat entry bertajuk THE LADIES PHOTOGRAPHER GIVEAWAY 

2- Letakkan banner The Ladies Photographer di bawah dan link kan ke entry ini...

2 - Like Fan Page TLP di facebook  http://www.facebook.com/theladiesphotographer dan kepada yg tiada FB, boleh jadi follower di belog saya ini:P

3 - Like Fan Page Danita Maternity Store http://www.facebook.com/Danitamaternitystore (this is our penaja hadiah) 

3 - Tag 5 org kawan blogger (lebih ke kurang pun leh:P)

4 - Letak link entry anda di entry ini...Terima Kasih:)

5 - Tarikh tutup penyertaan ialah pada 31 January 2012.


HADIAH

GRAND PRIZE - 1 Photobook Percuma 11 x 8.5 Potrait Hardcover 40pages worth RM230. (Anda poskan kepada saya gambar-gambar anda untuk dibuat photobook dan setelah siap, saya poskan photobook kepada anda)

Untuk contoh2 photobook dan cara2 membuat photobook sila klik linkini..


Ke 2 

RM50 cash dan Free 2 keping gambar 12 R (anda emailkan gambar anda pada saya, saya edit dan print kan size 12R dan pos ke rumah anda)


Ke 3

Free 2 keping gambar 12 R (anda emailkan gambar anda pada saya, saya edit dan print kan size 12R dan pos ke rumah anda)

Ke 4 dan Ke 5

Free 2 keping gambar 8 R  (anda emailkan gambar anda pada saya, saya edit dan print kan size 8R dan pos ke rumah anda) 

Cara pemenang ditentukan ialah dengan cabutan bertuah, anda bertuah, anda dapat hadiah:)...


Untuk melihat gambar2 dan pakej yang ditawarkan oleh TLP, sila ke photo gallery ditheladiesphotographer.com atau fan page  http://www.facebook.com/theladiesphotographer.

Terima Kasih.

p/s:100% copy by owner.


2 comments:

yangyuyu said...

hi-thanks dear for joining:) good luck ok

lily butterfly said...

@yangyuyu Terima kasih dear.. semoga dapat kemenagan.. :)