Monday, February 4, 2013

Surat Untuk Blogger...

Assalamualaikum^^

Tahun lepas,(memang dah lama tapi baru sekarang saya tunaikan). ada beberapa blog yang mintak sponser dari saya untuk manaja giveaway diaorang. saya setuju dan terus menaja.

Bila sampai masa tamat giveaway saya sepatutnya menghantar hadiah sponser kepada pemenang, tapi apa yang saya buat? saya telah terlewat tunaikan janji. kesian kat pemenang terpaksa menunggu.. saya bukan sengaja tapi masa tak mengizinkan saya.

walaubagaimana pun saya tetap tunaikan walaupun lewat. ada dua orang yang sepatutnya menerima hadiah tu, dan saya telah pun menghantarnya berserta dengan surat memohon maaf.

Antara sebabnya semuanya saya telah huraikan dalam surat, sekali lagi saya memohon maaf. saya harap si pemenang telah pun mnerima hadiah tersebut.

Hasil tulisan tangan saya sendiri. comot giler. nak cepat punya pasal. sila paham. :)

Dengan rajinnya saya menyalin balik surat tu menjadi dua surat. tanpa fotostat tanpa menaip dengan keybord tanpa print. tapi tulisan tangan. 

Terima kasih sudi baca.

4 comments:

Nur Atirah said...

owhh hehe , oke lah tu , asalkan bg diowang punye hadiah kan . :)

norfarhanah said...

Say NO to Valentine's Day Part 1, Jom bace, tambah ilmu pengetahuan. Kekening ^^
http://akudot.blogspot.com/2013/02/say-no-to-valentine-day-part-1.html

Intan Wandalaara said...

@Nur Atirah kan.. hehe

Intan Wandalaara said...

@norfarhanah insyaallah i coming :)

 
Malaysian Lifestyle Blogger| Copyright 2016-2017 ©All Right Reserved by Intan Saffyna