Saturday, April 20, 2013

Jom Main Magic-Magic Nakk..

Assalamualaikum^^

Hi girl :)
saya nak meperkenalkan sunscreen yang mampu mencerahkan kulit malah seluruh badan pun boleh.
harga mampu milik, tapi saya tak jual pun. kuikui..

Bila nak kawen saya sibok ingin cantik kan kulit, nak kulit cerah supaya bila di hari bahagia saya tak payah mak andam tu nak tunyoh mekup tebal-tebal sampai hilang muka sebenar.. tak nak.

oleh itu saya dengan gagah mencari magic creme yang ohsem ni. like it.

CATHY L-GLUTATHIONE MAGIC CREAM SPF 130

memang terbaik.



Antara fungsinya :
*mengecilkan pori2
* melembut dan melembab
*memberi effect glowing
*berkesan melindungi kemerahan & bintik2 hitam
*menghilangakn warna kulit tak sekata dan kulit kusam
*melindungi dan membantu mencerahkan kawasan gelap di badan seperti bawah lengan, celah peha dll.


(ulang suara) tengok, boleh guna untuk seluruh badan jugak. jimatkan.


L-Glutathione Magic Cream khusus untuk wanita tropika dengan kandungan L-Gluthathione 5 kali lebih tinggi khusus untuk mencerahkan dan melindungi kulit dengan SPF 130 antara tertinggi di pasaran. Kesan pencerahan dapat dilihat dalam masa yang sangat singkat kerana kandungan L-Gluthatione pekatan tinggi dan mudah diserap.

L-Glutathione Magic Cream memberi kesan wangian yang sangat harum.

boleh dapatkan dikedai berdekatan anda sekarang.. 

mengacau je kau kan! @intanwandalaara (instagram)
bye.

Tuesday, April 2, 2013

Blog Sedang DiPerbaiki..

Assalamualaikum^^


Gambar rembat google.

Sekian.
 
Malaysian Lifestyle Blogger| Copyright 2016-2017 ©All Right Reserved by Intan Saffyna