Wednesday, May 10, 2017

Emas Lelong Murah Di Kuala Terengganu

Salam Ladiess ♥

Emas dah jadi sinonim dengan para wanita di luar sana. bukan saja makcik² yang giler kan emas di zaman sekarang, malah para-para gadis dimasa kini jugak sudah berminat dengan emas, walaupun semua orang tahu harga emas sudah meningkat naik tapi bukan pengalang untuk kita memilik emas. seperti kita semua tahu kedai emas murah dan kedai emas online sudah mulai luas kini.

sebelum tu mari kita tengok koleksi emas yang terdapat di kedai emas lelong murah di kuala terengganu yang sememangnya membuatkan anda menangis menyesal jika tak memiliknya.

EMAS dari KEDAI EMAS LELONG ,MAYA ini bukan emas pajak yang tidak ditebus atau tidak diambil oleh pemilik asal.


Design nya semua cantik belaka, tak akan menyesal beli untuk diri sendiri mahupun untuk orang yang tersayang. terdapat banyak pilihan emas lelong di terengganu ni.  

Pemilik KEDAI EMAS LELONG MAYA menamakan nama ini dengan nama EMAS LELONG dengan harapan untuk memberi persepsi/tanggapan kepada orang ramai bahawa dengan perkataan LELONG itu menunjukkan harga emas itu murah.


Rambang mata dek non tengok emas, bukan itu saja kedai emas viral facebook ni memberikan servis dan perkidmatan yang terbaik untuk semua para pelangan. serius tak akan menyesal dapatkan emas murah di kuala terengganu.

Sememangnya harga emas yang kedai emas lelong jual adalah sangat² murah berbanding harga pasaran emas semasa di luar sana. Harga emas semasa hari ini RM190/gm. Tetapi kedai emas lelong jual RM169.8/gm.

Emas lelong viral di facebook sudah semakin berleluasa di laman sosial kerana emas lelong MAYA adalah kedai emas murah di kuala terengganu yang telah menawarkan harga yang murah dan mampu milik. jika anda ingin mendapatkan emas lelong secara online sudah pastinya anda akan mencari kedai emas online yang boleh dipercayai bukan?



emas yang bercampur dengan emas putih jugak tidak kalah design yang cantik dan menarik. mari cuci mata lagi sampai terkeluar air mata.
Semua barang2 kemas yang ada di kedai EMAS LELONG MAYA adalah EMAS BARU yang Fresh dari 'oven' kilang.





Paling menarik di kedai EMAS LELONG MAYA adalah. kesemua design di kedai ini adalah yang paling TERKINI dan jarang ditemui di kedai emas biasa.

Dekat mana emas murah di terengganu yang berkualiti, banyak pilihan serta ramai pengujung? anda boleh lawati facebook page kami : Kedai Emas LELONG Maya


Alamat kedai emas lelong maya terletak di No.105A, Jalan Hiliran, Chabang Tiga - LOKASI BERHADAPAN PEJABAT POS CHABANG TIGA Kuala Terengganu 21000.

No Telefon : 013-910 9215
Website rasmi : 
Waktu operasi kedai: 10am-6pm


Terima kasih sudi baca.


2 comments:

Nadhie Wueen said...

cantiknya! berkilau milau dan memukau sungguh :)

Intan Saffyna said...

@nadhie wueen tu la. silau bakhang.. jum beli satu utk pakai raya nanti :)