Tuesday, May 09, 2017

Hariku Bersama Prelo

Salam Ladiess ♥

Sebagai seorang wanita, nafsu membeli tu sangat membuak-buak, pantang nampak atau dapat tahu kat sana situ ada sale..pasti akan meroyan tak tentu pasal.. tak time belum gaji kita akan add cart barang yang kita rasa nak beli, bila dah gaji zazz terus laju-laju transfer. ganas betul.

lepas beli simpan kononnya sayang nak pakai, sampai penuh lemari dengan barang. sudahnya memang tak terpakai pun sebab dah terlalu banyak.. macam aku ni pun sama la jugak berada dalam situasi ni.. yang aku suka sangat beli handbag, sayang sangat  sampai takut nak pakai.. teruk perangai nak pakai handbag pun takut. last sekali bag tu terpaksa buang sebab dah terhakis kulit hangbag tu.. nangis tak berlagu la kan.. mekaup pun macam tu, beli lips mate banyak² nak koleksi la kekdahnya.. lepas tu bila nak mula pakai lips tu sampai kering kat dalam keraih kedekiang.. huhu

rupanya kita ada jalan penyelasaian.. tak perlu risau dah kalau barang terlampau banyak bila kita obsess membeli, sebab kita boleh jual balik dengan adanya applikasi Prelo. kita boleh preloved kan barang kita dalam applikasi Prelo. tapi jangan la yang dah tak elok kita jual, cari lah yang condition masih baik sebab dengan cara ini orang akan berminat nak beli.



samalah macam kita jugak, tak semestinya kita nak beli yang baru saja, sebab di applikasi Prelo ada jugak yang baru/ yang belum di pakai.. jual preloved sebab lemari dah nak roboh. haha gituw.. jadi tak salah kalau beli barangan yang bersifatkan preloved ni.

Aplikasi Prelo ni adalah platform shopping online dari negara Indonesia, dan tak salah kita dari malaysia mendaftarnya.. banyak perkara yang menarik berada dalam Aplikasi Prelo ini. so, apa tunggu lagi anda semua boleh download Prelo di Google Play ataupun App Store.

Website : https://prelo.co.id/
Facebook : https://www.facebook.com/Prelo.ID/
Twitter : https://twitter.com/Prelo_ID
Instagram : https://www.instagram.com/prelo_id/

Terima kasih sudi baca.

6 comments:

Noor Maizan said...

First time saya tahu pasal Prelo ni, hehehe...

Rustam said...

Prelo Emang keren ya mbak...

Intan Saffyna said...

@Noor Maizan tu la kak fyna pun first time hehe :)

Intan Saffyna said...

@Rustam yaa.. karen bangat :)

Nuzhatul Ussak said...

Halo kak, first time aku kunjung blog ini nih hehehe.. saya pun suka jual beli barang bekas via Prelo ini. Boleh dapat harga lebih murah :)


Sila kunjung balik blog saya bila berkenan
dhe-ujha.com

Intan Saffyna said...

@Nuzhatul Ussak hi,thank you sudi singgah sini.. aku sudah singgah ke kamu kambali.. :)