Wednesday, June 14, 2017

SGShop Malaysia 10xRM100 shopping credit giveaway by Iman Abdul Rahim

Salam Ladiess ♥

Alhamdulillah syukur dengan kurniaan rezeki yang diberi sepanjang ramadhan tahun ni..semoga berpanjangan. inshaAllah. beberapa harini buzy sikit, sebab tu blog tak berupdate. tapi tak semestinya aku nak abaikan selamanya. hehe.. banyak peracangan yang dirancang, harap semua dipermudahkan.

kali aku hanya nak tapi entry giveaway, semoga ini pun sebagagian dari rezeki, jika dizinkan. jom la join bagi memeriahkan giveaway ni. sambil kita support sesama blogger. :)


Klik banner untuk Join :)

kalau menang giveaway ni aku memang dah wish listkan apa yang aku nak beli dengan nilai rm100. jom tengok, antaranya ialah :-

Buy A Bottle Of Perfume With Genuine COCO Romantic Encounter Lasting Fragrant Natural Fresh Students
Gauze Cloak Long Thin Cardigan Girls Summer Sun Protection Clothing Chiffon Lace Shawl A Long Sleeved Coat
Toothbrush Type Brush Powder Brush Does Not Eat BB Cream Makeup Brush Set Korean Makeup Brush Set Combination Brush Set

Moga ada rezeki disini :)
Join sini : SGShop Malaysia 10xRM100 shopping credit giveaway by Iman Abdul Rahim

Terima kasih sudi baca.


12 comments:

Noor Azlan said...

Semoga berjaya ya...

Mardhiyyah Rosli said...

assalamualaikum,
singgah blogwalking dari GA yang sama

https://lovelysunshine93.blogspot.my/2017/06/sgshop-malaysia-10xrm100-shopping.html

Intan Saffyna said...

@Noor Azlan inshaAllah.. thanks :)

Intan Saffyna said...

@Mardhiyyah Rosli wkumsalam.. good luck too :)

Busyra Bt Takiyudin said...

gud luck kak..

Mimi Azirah said...

Good luck

Nour Adieb said...

Cardigan tu smart 😍

Intan Saffyna said...

@Busyra Bt Takiyudin THANKS BUSYRA :)

Intan Saffyna said...

@Mimi Azirahthank you dear :)

Intan Saffyna said...

@Nour Adieb kan.. i suka cardigan tu hehe :)

Lokman Hakim said...

gud luck kak intan..

Intan Saffyna said...

@Lokman Hakim terima kasih lokman.. :)

 
Malaysian Lifestyle Blogger| Copyright 2016-2017 ©All Right Reserved by Intan Saffyna