Wednesday, July 26, 2017

KRAVVE.CO Handmade Salted Vanilla Peanut Butter

Salam Ladiess ♥

Selamat pagi bloggers! haa tengok, ni first time tau aku bukak blog update pagi-pagi, biasanya tengah hari atau malam baru up entry baru, itupun tunggu Putera Mikaell tido ataupun dia berada dalam dunia tab dia baru boleh senang hati nak tulis blog. nampakkan aku ni busy mummy.. hehe

walaupun busy aku sempat jugak siapkan sarapan untuk keluarga tersayang..haha gitu kan.. paling penting ialah kita mengunakan bahan makanan yang sihat dan berkualiti bagi menjamin kesihatan seisi keluraga.. baru-baru ni aku diperkenalkan dengan produk makan handmade yang sesuai untuk di buat sarapan dan minum petang.


Terdapat satu laman web online KRAVVE.CO yang menjual produk handmade mengandungi bahan semulajadi dan mengekalkan gaya hidup sihat. Di sini terdapat produk handmade seperti sos, jem, spread, stok perasa, rempah ratus, rendang paste, snack dan lain-lain lagi. Yang bestnya kesemua jenis peroduk ini dimasak sendiri di rumah dengan menggunakan bahan-bahan yang berkualiti, natural ingredients and no harmful preservatives.


Disetiap pembelian di web krave.co korang akan dapat penghantaran percuma terus dipintu rumah anda.. Kravve membolehkan anda menjaga kesihatan orang yang anda sayangi, sementara pada masa yang sama memenuhi perut mereka juga! betul tak tipu..


Homemade Salted Vanilla Peanut Butter. Mentega kacang terbaik dengan perasa yang seimbang manis dan masin nya. Ditambahkan dengan raw honey dan sedikit garam laut, vanila dan organik. memang sedap di makan begitu saja. serius!

Tiada gula tambahan atau pemanis buatan, tiada perasa buatan, bebas pengawet, serta bebas dibahan kimia. aku sendiri pun dah rasa, memang sedap dan sangat creamy baqhang.. korang pun pasti suka.. anak-anak lagi suka.



Bagi yang nak cuba Homemade Salted Vanilla Peanut Butter yang 100% sangat sedap ni boleh terus klik laman web ni Kravve.co, bukan tu saja anda juga boleh mendapat penghantaran percuma dengan setiap pembelian bernilai Rm50.00 dan keatas.. diskaun RM5 akan diberikan dengan memasukkan kod diskaun "IntanSaffyna" ianya hanya di Kravve.co  :)


Untuk sebarang maklumat lanjut boleh layari :-
Website : Kravve.co
Kod Diskaun : (IntanSaffyna)

Terima kasih sudi baca.


2 comments:

Unknown said...

Hi Intan Saffyna, awesome write up! We are so happy you enjoyed the 100% natural homemade products! :)

Check us out more often at https://kravve.co if you like healthy homemade products. We have lots more SUPER RARE products like Cold-Grinded Macadamia Butter, Kyoto Saiko Style Natural Sweet Miso, Salted Egg Yolk Corn Flakes, and many more! :D

Intan Saffyna said...

@Kravve terima kasih kravve :)