Sunday, August 13, 2017

Tulis Blog Dengan Gembira...

Salam Ladiess ♥

Alhamdulillah, sejak beberapa minggu lepas aku mogok taknak tulis blog sebab ada fake blog yang sama macam blog aku, setelah blog telah digodam tempoh hari. aku siap bagi tahu client yang blog aku kena godam, dan aku kena selesaikan masalah ni dulu baru boleh draf entry.. haha nasib baik dia pun okey je sambil marah orang yang godam tu.

suami aku lagi la siap sugguest supaya aku buat polis repot sebab masalah ni sudah dikira memcuri periuk nasi orang lain. seorang pencuri haruslah ditanggap.. hahah gitu kan..

tapi aku ni baik hati, aku PM baik-baik, cakap baik-baik supaya tukar balik blog yang face tu, aku bagi masa untuk perbaiki balik masalah ni.. dan beberapa hari lepas aku ada check balik blog https://mylittlepad-syifa.blogspot.my/ then tada.. dia dah tukar kepada bentuk yang lain.. Alhamdulillah selesai jugak hal ni.



so now, dengan gembiranya aku kembali tulis blog ni.. aku tak kata blog aku ni hebat pun, tapi blog ni adalah identiti aku, penulisan aku, kerja aku dan hasil duit melalui blog adalah bonus untuk keluarga aku.. sebab tu hak cipta ni harus terpelihara. hahaa falsafah sangat kan..

apa-apa pun terima kasih pada rakan² blogger yang support dari belakang, beli nasihat yang baik2 aku hargai jasa-jasa mu.. kehekeh..

and, I'm Happy Blogging :)

Terima kasih sudi baca.

4 comments:

noor azlan said...

Semoga teruskan perjuangan....

Anum Abdullah said...

bahaya zaman sekarang nih..buat apa lah diorang nak godam laman sosial orang lain..dapat apa...ish...ish...ish..

Intan Saffyna said...

@Noor Azlan insyaAllah. terima kasih. :)

Intan Saffyna said...

@Anum AbdullahBetul tu.. takdapat apa2 pun.. selain kena kecam.. :)