Saturday, October 28, 2017

Tarikh Tamat Giveaway Akan Dipercepatkan!

Salam Ladiess ♥

Alhamdulillah berjaya jugak buka ruang untuk buat Giveaway pada tahun ni, walaupun ada sikit sedih sebab perserta tak terlakluk dengan syarat pihak penaja utama, target adalah melebihi 50 orang yang join.. tapi tarikh giveaway sudah hampir tamat masih belum cukup nak tunaikan syarat.. maka sponsor akan menurunkan jumlah pememang untuk hadiah utama daripada 10 hadiah kepada 3  hadiah sahaja. maaf diatas kesulitan ini.

aku pun dah habis usaha sebarkan giveawa ni.. tapi nak buat macam mana dah ini je yang termampu..  mungkin diantara peserta sendiri yang tag dan tak beritahu mereka tentang giveaway ni.. atau mungkin sudah diberitahu tapi masing-masing busy kan hujung tahun ni..  setakat yang ada ni dah syukur alhamdulillah.

hadiah-hadiah yang disponsor oleh blogger lain dan hadiah yang disponsor oleh aku masih sama dan akan diberikan oleh pemenang terpilih.. (random) InshaAllah..
Tarikh Tamat
Seperti yang dijanjikan tarikh tamat adalah pada 8 nov, betul kan? tapi disebabkan aku ada hal lain yang perlu diselesaikan, maka aku percepatkan tarikh tamat Giveaway ini pada 30 Oktober 2017 11.59pm, hanya tinggal baki 2 hari sahaja lagi dan aku akan close! bagi yang baru nak join selepas tarikh tamat itu tidak dikira.. tolong alert ye. sebab aku takdan nak bagi tahu satu-satu..

Pengumuman pemenang aku akan siarkan entry pada 8 november 2017 selepas penilikan disetiap entry peserta..  dan aku guna ramdom.org untuk menentukan pemenang.. harap anda semua bersabar dan doa banyak banyak moga random.org tu pilih no bertuah anda.. hehe

itu je setakatat ni.. segala info tentang giveaway ni aku akan update dari masa kesemasa..

Terima kasih sudi baca.

4 comments:

Mrs Pip said...

Noted.....lgpula now button followers pun error kan, bila lah google nak baiki button tu...

Intan Saffyna said...

@Mrs Pip tula.. kenapa error pulak ni.. susah hati betul la.. hehe

Fatin Diana said...

laaaa haritu bookmark nk join last minute. tapi dah awalkan pulak. tak sempat nak join T_T

Intan Saffyna said...

@Fatin Diana join je.. saya tutup mata sebelah.. hehe