Sunday, January 14, 2018

Goodnite "Love Story" Matteress Launch

Salam Ladiess ♥

Goodnite Sdn Bhd. adalah pengeluar tempat tidur terbesar di Malaysia dan telah menghasilkan peralatan tempat tidur yang berkualiti untukasaran domestik dan antarabangsa sejak tahun 1989. Goodnite percaya bahawa setiap individu perlu mendapatkan tidur yang mencukupi untuk kesihatan yang baik, oleh itu syarikat ini memberi penekanan yang tinggi terhadap menghasilkan tilam dan produk katil yang berkualiti. Siri Cinta yang baru, yang merangkumi tiga set produk dengan reka bentuk yang berbez, iaitu Forever Love, True Love, Eternal Love di dapati melalui rangakaian pengedar yang luas di seluruh Malaysia.

Kami menghabiskan satu pertiga dariada kehidupan kita yang tidur di tilam kami, jadi ia memainkan peranan penting dalam kesihatan umum dan kesejahteraan kita. Cubalah bayangkan bahawa anda kembali dari hari yang panjang, belum lagi tahap tenaga dan mood anda sehari-hari. Tiada apa-apa yang berdegup pulang ke rumah dan tidur di katil selesa anda sendiri, bukan? Tetapi ramai di antara kita cenderung mengabaikan pentingnye mempunyai tilam berkualiti tinggi.


Mengapa Anda Perlu Pertimbangkan Mengganti Tilam Anda? berikut adalah beberapa sebab mengapa menggantikan tilam anda setia 10 tahun. Untuk tidur yang baik, tidur yang lebih baik boleh membawa kepada kesihatan yang lebih baik.

  • Mengemaskini tilam anda untuk memberikan sokongan maksimum untuk badan anda
  • Sel-sel kulit mati, cecair badan , serbuk sari yang boleh menyebabkan masalah alahan walaupun anda mengosongkan tilam anda dengan kerap.
  • tilam yang sesuai untuk semusa orang
Kenapa tilam yang bagus penting ? pertama sekali untuk memberikan sokongan pada seluruh tubuh badan kita semasa tidur. tilam yang bagus akan memastikan berat tubuh tidak tertumpu pada satu bahagian sahaja.
Goodnite Sdn. Bhd which is the largest bedding manufacturer in Malaysia have launched the latest  "Love Series ", with consists of three sets of products with different designs - Forever Love, True Love, Eternal Love.

Di lengkapi dengan teknologi anti-statik Goodnite statfree yang menggunakanakan serat karbon dalam pembuatan kain tilam untuk meneutarlkan elektrik statik dan melepaskan elektron.

KELEBIHANYA
  • Mencapai tidur penyembuhan yang lebih mendalam. menghidupkan semula individu setia malam dan bangun lebih segar, membolehkan mereka melakukan ada tahap optimum  mereka sepanjang hari berikutnya.
  • 5 Zon Pocket Spring System yang kontur kepada bentuk badan kita.
  • Sistem Double Posture Coil (DPC) untuk penyokong sokongan yang lebih baik.
  • Fungsi anti-statik memunyai faedah tambahan untuk mengusik debu.
  • Kurang melambung dan bertukar di atas katil.
  • perlu kurang tidur, sehingga 20 minit lebih kurang. 
  • Rasa bangun tidur dengan lebih baik . jika anda tidak menikmati tidur yang baik maka mungkin masa untuk mempertimbangkan menggantika tilam anda
Tilam saiz Queen dan saiz King, dengan harga antara RM1,999 hingga RM5,199. Semua produk kini boleh didapati melalui rangkaian pengedar yang luas di seluruh Malaysia.

Untuk maklumat lanjut
Website Goodnite :  http://goodnite.com.my/mattress/
Facebook Goodnite :  https://www.facebook.com/MyGoodnite

Terima kasih sudi baca.

4 comments:

mrsliez said...

tilam goodnite memang best. Liez pun gunakan tilam goodnite untuk selesa danbagus untuk tulang.

Gja said...

Tempat kita tidur memang penting abb tidur kan untuk rehat, jadi perlukan tempat yang selesa untuk pastikan tidur yang berkualiti

Jari Manis said...

setuju...tilam yg berkuali menjamin tidur yg lebih kualiti

Sha Mohamed said...

Kalau dapat kati gini memang syok tidur..