Saturday, November 26, 2011

Mampukan Lily Lakukan...^^ | Nak Hadiah tak ?

Assalamualaikum ^^
Hi.. Readers.. 
Selamat Pagi.. Dah breadfirst ke? hari ini lily sarapan nasi goreng buatan sendiri, sedap ooo.. puji sendiri pulak. Sebenarnya pagi NI tak de perancangan yang penting sangat.. cuma lily ada terfikir nak bagi hadiah best kat anda semua peminat lily.. cehh ada peminat ke? tanya diri anda sendiri..hukhuk^^


ok boleh tengok kat bawah ni ada bukti..hakhak..


Lily tak dapat nak approve LAGI sapa yang requests ni.. ampun bukk ! 


lily tak dapat nak approve friends yang baru add lily sebab dah FULL... hanya anda semua boleh go to myPAGE then klik like ^_*.. pokes pon lily tak sempat nak balas.. mungkin mereka nak lily add tapi sayang lily tak boleh buat masa sekarang ni.. maaf.

Email lily yang melambak-lambak ni tak dan nak reply.. ada masa lily akan replu satu persatu. mampu ke? insyallah ye... lily mintak maaf atas semua kesulitan.. oleh itu lily akan kurnia hadiah istermewa pada peminat yang sayang lily..

***************************************************************************************************************************************************
Berbalik pada tajuk asal, sebenarnya niat hati lily yang kecil ni nak bagi hadiah pada yang sayang kat lily.(ada yang sayang lily ke? tak percaya.) tapi dengan cara macam mana lily patut berikan.. adakah lily kena buat contest atau giveaway.. layak ke lily lakukan? ada ke diantara bloggers yang cantik lagi hensem ni akan join lily ?


Masih tertanya adakah patut lily lakukan.. But sebelum apa apa hal lily nak bagi tahu hadiah dia tu memang cukup-cukup sangat-sangat menarik..hahaa.. disponser oleh orang yang tersayang untuk anda semua.
Jadi now ! simple.. anda yang budiman cantik lagi hensem.. boleh bagi lily pendapat tak, apa yang perlu lakukan.??
Kalau jadi dan tak ada apa-apa yang menghalang lily akan lancarkan secepat mungkin.. dan mungkin akan beroperasi dalam masa 1 bulan je.. hmm.


p/s: harap anda boleh membantu lily supaya menjadi la ye.. Chill^^

6 comments:

Nyamuk Terbang said...

buat la GA
msti ad yg join

Tinta Maya said...

bagi freebies pon oke gak. but yang kiutkiut . hehehe :)

lily butterfly said...

Nyamuk Terbang: insyaallah akan kak lily lancarkan.. :)
thanks ye..

lily butterfly said...

miss aina : kak lily tak pandai buat freebies yg comel.. :)
mungkin ada hadiah yg lagi best.. hehe :)

sis ira said...

KAK LILY buat contest lahh, boleh sy join nanti :D

lily butterfly said...

Sis ira:Insyaallah akan kak lily cuba lancarkan ye.. tunggu info dari kak lily :)