Saturday, November 5, 2011

Mama Masak Sedap

Assalamualaikum^^


Hoi.. tak dapat nak dikata lagi bertapa ianya tak sama macam lily ? ape tu ? semestinya lauk febrot lily.. ape tu, lily cite laa.. kami nak tahu jugak.. ok.. tengok ni.               




Nampak sedap tak ? memang la mama lily masak.. sambal sotong + udang kegemaran lily.. lagi bertambah sedap bila makan ramai-ramai bersama keluarga tercinta. mama lily puasa jadi lily berbuka puasa bersama mama ngan baba.. maklumla kan esok raya.. macam raya puasa je kan.. memang best.. 


tapi yang jadi masalahnya kenapa lily masak sama macam ni, takjadi ??? why ? ape salah lily ? mungkin air tangan seorang mama lain dari anak kan.. lily dah cuba belajar tapi tetap tak jadi.. hmm ^-*


apa-apa pun lily rasa seronok sangat dapat balik makan ramai-ramai bersama adik-adik lily.. macam la ramai sangat adik lily  ada 3 orang je.. masing-masing keje/sekolah susah nak jumpa bila lily balik rumah mama.. rindu sangat tau.. 


Akhir kata lily ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua muslim dan yang paling special kepada tok dan tok wan lily yang menunaikan haji di Mekah.
Semoga mereka Selamat. 


p/S : Sapa yang pandai masak sambal sotong + udang yang sedap, bagi la lily resepi.. huk.huk >,< 

No comments:

 
Malaysian Lifestyle Blogger| Copyright 2016-2017 ©All Right Reserved by Intan Saffyna