Monday, October 22, 2012

Peristiwa 8 Oktober & Instagram

Assalamualaikum^^

Masih di bulan october lagi kan.maksudnya masih belum terlambat la aku nak update pasal bezday ohsem aku yang lepas. padahal boleh dikira entri basi kot. ah pedulik la.

Takpa kita segarkan mata dengan tengok gambar ni.


kek aku.hijau.kaler full. sedap.

ok dah. sambung baca lagi.aku sambut dengan family.sederhana namun happy. itu yang penting. aku pun seronok, puas dan meroyan.

Ha yang ni tengah pagi buta esok keje tapi gagah pegi makan kfc, en.cinta call suh cepat siap dia nak bawah celebrate katanya.

Tapi tak dapat makan zinger double down. papagi buta mana ada lagi menu tu. sedey.

oh jap. sebelum terlupa, aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih yang tak terhingga kepada yang sudi wish dan mengingati hari lahir aku. terutama keluarga aku, kawan-kawan custemer aku dan rakan-rakan facebook dan belog.

Masej dan sms berpusu datang sehinggakan aku tak menang tangan nak reply. ada yang aku tak reply tu sorry ye. tak dan kot. aku sangat terharu tau. Alhamdulillah, jika ini membuatkan aku happy, aku bersyukur kepada tuhan dengan kurniaan yang penuh kasih sayang ni.
***
Dan terima kasih selagi lagi kepda yang bagi hadiah tu.sanggup poskan semata mata untuk aku. thanks dear's. tak boleh lupa sampai mati dengan pemberian galaxy note untuk aku daripada en.cinta bakal tunang aku. thanks sayang. hmm.. lagi.. hadiah topup jangan cakap la hampir seratus lebih aku terima dari kastemer dan kawan. baiknya hati korang kan. perfume febret saya pun ada tau. yang sudi belanja dan hantar makanan sedap-sedap kat saya tu terima kasih sangat.

sampai besok pun tak abih entri ni kalau nak citer pasa ucapan terima kasih yang tak terbalas. saya menghargai diatas pemberian semua yang memberi.

Sebaknya hati saya.. diam 2saat. tarik nafas. sambung.
Sebaknya hati saya bila teringat balik bertapa hati saya gembira dengan semua yang sudi yang memberi   yang mengingati dan yang mengambut hari jadi saya pada tahun ini.

Dan.
Silalah Follow Instagram Sayahttps://www.instagram.com/intansaffyna/
lepas tu tinggalkan link korang. =)

Terima kasih sudi baca.

28 comments:

Sayidah Nafisah Ruslan said...

happy belated birthday intan :)

best nya dapat hadiah yang banyak..

♥ Nana BamBam ♥ said...

sempat lagi kan nak wish ?happy belated bufday ye..hehe

adyna AB said...

happy belated besday dik :)

nur anis said...

happy belated birthday...:)

Anonymous said...

happy belated birthday...:)

Khalilah said...

Happy belated bufday intan~! ^^ slm kenal dr sy ;)

Dylla Abas said...

bestnye dpt hadiah bday..!! anyway...hepi nelated bday :)

Nisha said...

Happy Birthday ^^

Jom Join ^_^

http://nornishanisrina.blogspot.com/2012/10/segmen-colour-monster-by-nisha.html

berharap sangat kamu Join ^_^ Senang je .. Cume kene colour gambar monster ^^

SeputihSalju said...

happy belated bday... singgah + follow sini

Lo veo y me gusta said...

Hola soy de Spain, quieres ver mi blog si te gusta podemos seguirnos la una a la otra.
Saludos
Susana

Unknown said...

Rasa macam lambat sangat nak ucap. Next time update awal sikit. Heheh.

esmiera said...

nanti follow instagram i gak yer... nigina adam :)

Unknown said...

happy belated bufday.. :)

jannsheffie said...

happy belated birthday ^^

lily butterfly said...

@Sayidah Nafisah Ruslan hi..thanks dear :)

lily butterfly said...

@♥ Nana BamBam ♥hi..thanks dear :)

lily butterfly said...

@adynahi..thanks dear :)

lily butterfly said...

@nur anishi..thanks dear :)

lily butterfly said...

@Ctie Anis Nisahi..thanks dear :)

lily butterfly said...

@Khalilah MNorhi..thanks dear :)

lily butterfly said...

@Dylla Abashi..thanks dear :)

lily butterfly said...

@nis hi..thanks dear :)

lily butterfly said...

@SeputihSalju hi..thanks dear :)

lily butterfly said...

@Lo veo y me gustahi..thanks dear :)

lily butterfly said...

@Romeo Laut dh update tetap time.. tapi awk tak singgah sini.. :)

lily butterfly said...

@Niginahi..thanks dear :)

lily butterfly said...

@fadzhi..thanks dear :)

lily butterfly said...

@jann sinujahi..thanks dear :)