Tuesday, May 13, 2014

Benda Paling Sayang

Assalammualaikum ♥

Sedihnya. Betul-betul tak sangka barang paling saya sayang akan retak seribu. memang dah tak terungkap dengan kata-kata, menangis pun tak. tapi sedih yang amat.


tah macam mana boleh tergolek berkecai retak sejuta pulak tu. tinggal kenangan. tapi saya still guna lagi.. saya lalai,salah diri sendiri, tapi sebenarnya dia dah merajuk dengan saya, sebab saya cakap depan dia nak tukar iphone 6 bila adik saya cakap dah keluar. macam tu sekali dia marah kat saya.

teruk dan ngeri bukan??
hancur harapan nak pakai lama-lama iphone 5s ni, memang cakap nak tukar iphone 6 tapi tak mungkin dalam masa terdekat ni, sebab mahal kan..nak dapat ihpone 5s ni pun dengan restu suami, kalau tak, memang kempunan betul saya. memang tak dapat nak nak maafkan diri sendiri.


tengok, retak dia makin lama-lama turun kebawah.. sayangnya kat dia.
tak palah. mungkin dapat jugak saya nak pakai iphone 6 kot.. hehe sebab tu dia pecah laju-laju.. padahal boleh je tukar screen iphone tu kan..

nak balas wechat dengan suami sambil beli lauk pun dah segan, sebab makcik kedai tu tengok-tengok handphone saya.. sedihnya.

terima kasih sudi baca.

No comments:

 
Malaysian Lifestyle Blogger| Copyright 2016-2017 ©All Right Reserved by Intan Saffyna