Tuesday, May 20, 2014

Saya nak baby kembar :)

Salam Ladiess,♥

Hiihii.. baca tajuk pun dah nampak sangat terpengaruh dengan drama aku isterinya episod akhir tadi.. sebenarnya saya memang isteri kepada mikaell pun.. haha.. bukan mikael dalam drama tau. dah memang suami saya nama mikaell kan.. padan la saya tetiba teringin nak dapat baby kembar.

satu lelaki dan satu perempuan.. hah kau terlampaui batas permintaan kan.. huhu.. apa salahnya kan, mana tahu reziki saya dan suami.. insyaallah..


sebelum ni, memang saya dan suami teringgin nak baby kembar, tapi kami tak ada baka' pun sebenarnya.
hanya berdoa dan tawakal je :)

walaupun sehingga sekarang ni, saya belum dikurniakan anak lagi, tapi kami tak pernah berhenti berdoa.
saya berharap anda yang singgah ke blog saya ni sudi mendoakan saya dan suami.. insyaallah..

saya jumpa ayat ni kat google, tapi tak tahulah ianya akan berkesan/mujarab atau tidak, yang pastinya kita sebagai manusia harus berdoa dan terus berusaha. jika diizinkan oleh Allah manalah tahu kan.. Amin.

Terima kasih sudi baca.

No comments: