Sunday, November 6, 2016

SEGMEN: JOM BLOGWALKING BERSAMA AYUINSYIRAH

Assalamualaikum^^



syarat2 nyer :

1. sebelum tu pertama sekali ayu minta sangat kawan2 follow ayu dulu..bolehkan..hehe
2. tajuknyer SEGMEN: JOM BLOGWALKING BERSAMA AYUINSYIRAH
3. gam kuat2 banner comel diatas dan linkkan ke entry ini ye
4. kalau kawan2 nak tag rakan-rakan blogger yg lain pun boleh...tak tag pun takpe...hehehe
5. siap....gam kuat2 kat ruangan komen kat bawah...hehehe

18 comments:

jm Belog said...

JALAN2

https://belogsjm.blogspot.my/2016/11/segmen-jom-blogwalking-bersama.html

Illya LeYa said...

LeYa singgah dari segmen yang sama... Salam kenal ye..

http://anagurlz87.blogspot.my/2016/11/segmen-jom-blogwalking-bersama.html

Unni Anje said...

all the best

Pha Is said...

singgah sini dari segmen yg sama jugak..
smoga berjaya..

Intan Saffyna said...

@jm Belogtq ye :)

Intan Saffyna said...

@Illya LeYahi, salam kenal too :)

Intan Saffyna said...

@Unni Anjetq more :)

Intan Saffyna said...

@Pha Istq singgah sini :)

Abam Kie said...

selamat maju jaya dlm segmen ini dan yg seterusnya..ok?

Intan Saffyna said...

@Abam Kie okey..tq ye :)

Zira Aziz said...

#2110

Singgah sini dari segmen yang sama

http://zira-aziz.blogspot.my/2016/11/segmen-jom-blogwalking-bersama.html

Intan Saffyna said...

@Zira Azizthank you sudi follow sini :)

Fhatin Amelia said...

singgah dari segmen yang sama ❤
jemput join
http://mellyacrayola.blogspot.my/2016/12/end-year-mini-giveaway-by-mellya-friends.html

Intan Saffyna said...

@Fhatin Amelia hi, tq ye.. inshaALLAH AKAN JOIN
;)

Wan H said...

Hi! Singgah dari segmen yang sama. dah siap follow sekali.

Jom blogwalking ke blog wan

Http://rizwanewan.blogspot.com/

Intan Saffyna said...

@Wan H HI,TQ YE :)

Hani Fadhlina Abdul Rahman said...


πŸŒΈπŸ’“πŸŒΌHi ... Singgah dari segmen yang sama ... Jangan lupa join contest kat Jom Bercontest dan singgah jenjalan kat Kisah Hidup Ku ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ... Maaf lambat blog walking ...πŸŒΈπŸ’“πŸŒΌ

#jombercontest
#kisahhidupku

Intan Saffyna said...

@Hani Fadhlina Abdul Rahman inshaallah tq ye :)

 
Malaysian Lifestyle Blogger| Copyright 2016-2017 ©All Right Reserved by Intan Saffyna