Tuesday, December 13, 2016

Cabaran 30 Hari Blogging | Day 6 : My Love

Salam Ladiess ♥

Rasa tercabar betul, hari ni aku lewat lagi update entry cabaran blogging, kalau bukan disebabkan aku follow low ni, dah lama aku tido sasama dengan anak aku. tapi apa kan daya walaupun pun terlewat masih lagi sempat kalau aku taip laju-laju.

tajuk kali ni tak susah rasanya, sebab ianya lahir dari hati, banyak kesayangan aku dalam hati ni sampai cerita pun berlumba² nak pilih yang mana satu paling my love.

selain cintakan Allah dan kasih sayang kita kepada Nabi Muhammad saw sempena menyambut maulidurasul hari ini, kita juga tak terlepas dari menyayangi sesama manusia. tapi disini aku ingin kongsikan kisah kesayangan aku hari ini inshaAllah till jannah.

tiada yang paling penting dalam hidup ini selain kasih sayang keluarga tersayang. mama baba dan adikberadik. aku juga telah mempunyai sebuah keluarga kecik bersama suami dan anak lelaki aku. 
Mencintai tidak hanya sekadar untuk dicintai, tetapi bagaimana menjaga dan menghargai perasaan yang disebut cinta. love you husband. 💖💞💘
Gambar tu aku tengah pregnant 3 bulan, tak nampak lagi baby bumb. kisah bermula tahun 2009 perkenalan aku dengan suami, bercinta 7tahun, diijabkabul 2013 sekerang dah 3 tahun berkahwin. dan dikurniakan anak lelaki sorang 2015 yang berusia 1 tahun 11 bulan. pejap celik dah kawin 3 tahun, anak pun dah nak masuk 2 tahun da. tak terasa masa dah banyak berlalu.





Terima kasih sudi baca.


9 comments:

Ainul Aqma said...

so sweet~~
Semoga bahagia sampai ke jannah :)

Jenjalan sini.. jemput join GA kita~

Unni anje said...

TIL JANNAH AKAK:)

Jepun Mari said...

semoga hppy always till jannah..

I am LZ said...

Assalamualaikum Intan Saffyna,

Salam perkenalan dihulurkan.. Sweet sangat gambar tu tau..
Semoga ceria dan bahagia sentiasa..

Intan Saffyna said...

@A. Aqma Inshaallah amin. :)

Intan Saffyna said...

@Unni Anje inshallah. tq ye :)

Intan Saffyna said...

@Hasliynda Umairah salam maulidur rasul sis :)

Intan Saffyna said...

@Zie Azi tq sis. inshaAllah :)

Intan Saffyna said...

@LZ - The Blog Owner wkumsalam sis, tq ye sis :) salam perkenalan.