Tuesday, May 23, 2017

Fashion Show & Design Terbaru Dari Butik Ivan Young

Salam Ladiess ♥

Beberapa hari lepas baru saja selesai menghadiri satu event Fashion Show & Design Terbaru Dari Butik Ivan Young. sebenarnya first time aku jadi media kat sana. tapi ini dah sebahagian dari pengalaman aku dan aku agap sebagai kerja jugak.. nasib baik tak kekok sangat. hehe

memang cantik semua design yang diperagakan tu, semua untuk semua situasi. pereka fashion ivan young memilih jenis kain yang berkualiti tinggi dan sangat lembut. mari kita tengok busana yang diperagaan tu. jangan pengsan ye sebab cantik sangat. bukan saja model tu cantik malah busana tu sendiri ada design nya tersendiri..


Fashion mewah daripada Ivan Young telah dibawa ke Malaysia by Multilable Groub yang telah diperkenalkan kepada orang ramai pada Grand Opening yang menampilkan pertunjukan fashion pada 17 may 2017 di UOA Bussiness Park.


Pereka fashion Ivan Young hadir pada majlis itu untuk memenuhi peminat fesyen dan rakan. beliau mendapat berkelulusan sarjana muda dan seni ijazah fasyen di Guangzhou dan memulakan kerjayanya sebagai mereke bentuk budaya adat di chiness sebagai duta.


.....................................


IVAN YOUNG menawarkan style gaun, cheongsams ,blous, skit, dan seluar. semua direka secara eksklusif dan diperbuiat daripada setura berkualiti untuk keselesaan. pakaian premium juga membantu untuk melegakan kulit sensitif dan sesuai untuk wanita hamil.


Selain daripada mempamerkan fasyen, acara itu juga memyampaikan janelle, jenama lain di bawah kumpulan multilable yang mempunyai barang kemas buatan tangan termasuk rantai leher, anting-anting, gelang dan cincin.

 
.......................................

 .......................................

................................................

video fashion show Ivan Young

ig link : ivanyoungofficial 


Terima kasih sudi baca.

2 comments:

Nadratul Syazwana said...

Cantikkk! <333 Boleh buat koleksi raya heheh.

Intan Saffyna said...

@Nadratul Syazwanaboleh.. nak pakai utk tunang pun ada yg sesuai :) hehe :)