Saturday, May 20, 2017

GIVEAWAY BUSYRA TAKIYUDIN : SAYA NAK SHOPPING CREDIT RM1000!!

Salam Ladiess ♥

Dah lama aku nak beli barang dari SG Shop ni, tapi belum bekesempatan lagi. nak belek² web SG Shop ni pun kena amik masa jugak.. sebab semua best kat dalam tu.. boleh meroyan tahap tutup laptop terus tido sebab terlalu stress.. haha..

tapi kalau dapat credit dari SG Shop memang best la kan.. hehe.. jom la sasama dapatkan credit percuma dengan join Giveaway ni.. ada rm1000 tau untuk 10 pemenang.. siapa tak nak p main jauh-jauh naa.. 😆


Klik banner untuk Join :)


ini adalah antara yang aku nak beli untuk anak aku putera mikaell, harap anak umi akan suka sebab umi nak hadiahkan untuk dia kalau menang credit dari giveaway ni.. hehe kakadang rezeki anak siapa sangka kan.. :)

tarikh tamat 28 may 2017.. ramai join support sesama blogger 😘

Terima kasih sudi baca.

8 comments:

Fatin said...

Goodluck, datang dari giveaway yang sama :)

http://fatinun.blogspot.my/2017/05/giveaway-busyra-takiyudin-saya-nak.html

Intan Saffyna said...

@Fa Tin thank you fatin.. goodluck too :)

SalbiahM said...

menarik hadiahnya..goodluck!

Intan Saffyna said...

@SalbiahM thanks :)

Busyra Takiyudin said...

terima kasih sudi join GA saya. pemenang telah diumumkan.. > http://www.busyratakiyudin.com/2017/05/pemenang-giveaway-saya-nak-shopping.html

Hernee Nazir said...

blogwalking dari GA yang sama..tahniah ya..

http://herneenazir.com/2017/05/25/giveaway-busyra-takiyudin-saya-nak-shopping-credit-rm1000/

Intan Saffyna said...

@Busyra Bt Takiyudin waw! Alhamdulillah.. nama saya sebagai pemenang.. hehe :)

Intan Saffyna said...

@Hernee Nazir thanks kak.. Alhamdulillah :)