Thursday, April 20, 2017

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini By Ourmemoria.My

Salam Ladiess ♥

Dari beberapa hari lepas aku mencari blog yang buat giveaway dior perfume ni, tapi tak jumpa aku ingat memang tak jumpa la sampai kesudah. tapi nak jadi rezeki untuk join giveaway datang balik harini. dari tadi aku blogwalking tetiba ternampak GA ohsem ni ha.. laju-laju aku join rupanya harini tarikh tamat dia.. fuhh.. harap sempat lagi la aku join dan aku harap blog aku akan di pilih oleh ramdom.org untuk menang.. heheh perasan. :)

semua syarat dah follow. lets join. :)

Assalamualaikum. Dengan rasa rendah hati Fiza menjemput semua pembaca blog Ourmemoria.my untuk sama-sama memeriahkan Giveaway yang dianjurkan sendiri oleh Fiza.


Copy dan klik banner untuk penyertaan
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya.




Dior Miniature Perfume Mini Set mengandungi:
5 ml EDT Dolce Vita, 
5 ml EDP Miss Dior, 
5 ml EDT J'adore,
 5 ml EDT Midnight Poison,
 5 ml EDT Dior Addict

Ada 5 jenis Dior Miniature Perfume untuk dimenangi dan hanya 5 pemenang yang akan dipilih. Jemput semua blogger untuk memeriahkan giveaway ini.

senarai join
Terima kasih sudi baca.

4 comments:

Fiza Aizzawa said...

Assalamualaikum. Terima kasih atas penyertaan dan sokongan ke atas GA ini. Senarai nama telah diupdatekan di http://ourmemoria.blogspot.my/2017/04/senarai-nama-giveaway-dior-miniature.html Semoga berjaya.

Intan Saffyna said...

@Hafiza AizZawa walakumsalam.. okey sasama.. done singgah, blog iols paling last skli yg join.. kehekeh :)

Nieyla Nadia said...

Goodluck ya...
done follow :)

Intan Saffyna said...

@Nieyl thanks dear :)