Wednesday, May 31, 2017

Menangi Tiket Jet Peribadi Di Festa Raya 2017 Bintang Fashion

Salam Ladiess ♥

Salam Ramadhan semua, selamat menunaikan ibadah puasa, semoga di berkati Allah. bila cerita pasal puasa, tak lama lagi nak raya pulakk kan. rasa macam cepat sangat tak? baru awal ramadhan tetiba cakap pasal raya gituwkan.. hehe sebenarnya tak salah pun sebab masing-masing cuba membuat persiapan awal untuk aidilfitri tak lama lagi.

Ada yang dah tempah baju raya tak? tak sempat kot kalau baru nak buat last minit. rayanya better beli readymade lagi bagus tau, banyak pilihan design, nak sedondon seisi keluarga pun ada ye.. semua boleh dapatkan di Fiesta Raya 2017 Bintang Fashion.

Kedai pakaian Bintang Fashion ada 39 cawangan tau di seluruh malaysia, setiap kedai mengadakan kempen Fiesta Raya 2017 untuk setiap pelangan. Lebih Berbelanja Lebih Ganjaran.


cantiknya.. satu set family.. harga pun murah je sempena aidilfitri tak lama lagi ni. banyak lagi pilihan warna dan corak kegemaran anda.. datang ke kedai pakaian bintang fashion sekrang, dan dapat dengan harga promosi.






kan dah cakap, banyak lagi pakaian raya yang anda boleh dapatkan di kedai pakaian bintang fashion di seluruh malaysia.. semuanya memenuhi citarasa moden masa kini dengan harga mampu milik sempena promosi yang bermula 1 mei hingga 30 jun 2017

bukan itu saja tau, anda jugak berpeluang menang cabutan bertuah sempana kempen Fiesta Raya 2017 Bintang Fashion ni. lebih berbelanja lebih ganjaran.. berbaloi tau.. jangan kata akak tak bagi tau awal-awal ye.. hehe

Fiesta Raya 2017 Lebih Berbelanja, Lebih Ganjaran


siapa tak nak kan? barangan yang ditawarkan confirm tak menyesal.. sebab bila shopping raya sudah pastinya kita akan berbelanja lebih.. dan boleh dapatkan ganjaran disetiap pembelian. ini sempena raya ni je tau.. jangan la lepaskan peluang ni.. aku tak sabar nak pergi kedai pakai bintang fashion yang berdektan sebab nak menikmati ganjaran ni,,

antara ganjaran yang anda kat dapat bila berbelanja di Bintang Fashion sempena Fiesta Raya 2017.


jangan lupa, ganjaran akan dapat disetiap pembelian. lagi banyak beli, banyak jugak dapat ganjaran. semua seperti gambar diatas. Anda layak membawa pulang hadiah istimewa dengan harga yang ditawarkan dalam 1 resit.  lepas beli terus terbus ganjaran anda ye.

Cabutan Bertuah Mingguan



Bukan saja, anda mendapat ganjaran dengan setiap pembelian anda, malah ada jugak boleh memperolehi cabutan bertuah mingguan. setiap minggu tau. waw! dan makin best ni nak shopping raya di Fiesta Raya Bintan Fashion. hebat-hebat jugak ye hadiah mingguan ni. untung siapa yang bertuah tu. hehe


cabutan bertuan akan diberikan setiap minggu kepada yang bertuah mengikut tarikh tertentu. pelbagai barangan elektrik bakal menanti anda. :)

Menangi Tiket Jet Peribadi Cessna 127



waw! ni paling excited tau.. Bintang Fashion menawarkan anda menang 1 tiket naik jet peribadi . mudah je hanya dengan Like dan Share tertinggi di facebook dan instagaram saja dah boleh menang. 1 tiket boleh bawa 2 pax menaiki jet cessna 172 mengelilingi KLCC dan menikmati pemandangan yang indah... syokknya..


cara untuk menang adalah :
  1. Datang mana-mana cawangan berdekatan anda dan ambil gambar selfie yang paling kreatif  anda bersama rakan dan keluarga bersama prop.
  2. Kongsikan gambar tersebut di facebook dan instagram dengan #bfpj (jangan privetkan instagram anda)
  3. 1 pemenang akan dipilih berdasarkan Like dan Share paling tertinggi 
mudahkan.. jaangalah lepas peluang ni.. pemenang akan di bawa ke airport subang untuk berlepas menikmati keindahan luar biasa. marilah datang beramai-ramai ke kedai Bintang Fashion sebelum tamat pada 21 julai 2017.

untuk maklumat lanjut boleh layari :


Semoga berjaya dan selamat membeli belah di Bintang Fashion.

Memang Rm500 Shopping Raya Di Bintang Fashion.

Terima kasih sudi baca.


2 comments:

Anum said...

wow

Intan Saffyna said...

@Nurzakiah Hanum waw! hehe.. jom shopping raya di bintang fashion sambil dapatkan lebih ganjaran dan selfie untuk memang naik jet peribadi :)