Friday, June 23, 2017

Bertukar Kepada Watsons Treatment Shampoo Yang Lebih Menjimatkan

Salam Ladiess ♥

lately aku selalu runsing tak tau nak tukar shampoo apa untuk kulit kepala lebih fresh dan rambut bermaya.. bila seharian pakai tudung kat luar boleh buat rambut gugur kalau takde udara untuk refreshkan balik kulit kepala.. that why aku selalu fikir shampoo yng sesuai dan yang paling penting menjimatkan.

bila ada yang suggestion untuk aku, terus aku bertukar kepada shampoo yang biasa aku pakai sebelum ni, kepada Watsons Treatment Shampoo. shampoo treament ni memberi lembapan kulit kepala yang sangat sempurna.

Treatment Shampoo Re-energising memberi rasa nyaman dan fresh untuk kulit kepala, dalam masa yang sama rambut akan kelihatan segar dan sihat bersinar. ada beberapa flavor untuk treatment shampoo ni, tapi aku pilih delima sebab aku suka makan buah delima, hehe baunya pun sangat-sangat wangi. terus aku jatuh cinta tau. 😍

apa yang aku ingin kata kat sini bukan shampoo yang jemana lain tu tak bagus tau, tapi seperti sedia maklum, kita guna sesuatu produk tu ikut kesesuaian betul tak.? jadi tak kisah jemana apa sekali pun janji sesuai dengan kulit kepala dan rambut.

cuma harini aku nak ajak semua bertukar kepada WatsonsTreatment Shampoo sebab treatment shampoo yang sesuai dengan semua jenis kulit kepala. shampoo ni ada beberapa jenis flavor dan categori masing-masing untuk mengatasi masalah rambut dan kulit kepala. malah buka itu saja, ia jugak lebih menjimatkan,

pastinya membuatkan korang teruja bila dapat bau satu persatu treatment shampoo seperti dalam gambar tu,. bau yang sangat wangi dan keberkesananya sangat luar biasa. serius ni, cuba la try. boleh beli dekat watsons berdekatan. :)

WatsonsTreatment Shampoo didatangkan dengan set treatment wax sebenarnya.. lebih kurang macam perapi jugak la.. ianya akan lebih membantu untuk mendapat rambut yang lebih sihat. inshaAllah.


SHOPPING SPREE DENGAN FASHA SANDHA!

Jom bertukar dengan jenama watsons yang lebih menjimatkan dan anda akan menangi peluang ekslusif shopping spree dengan Fasha Sandha. bestkan dapat shopping dengan retis gituw.. hehe
caranya senang je :-


Langkah 1 - Ambil gambar anda bersama jenama watsons yang ditukar dari jenama "B"

Langkah 2 - Kongsikan sebab-sebab anda menukar ke jenama watsons

Langkah 3 - Hashtag #myswitchandsave #watsonsmalaysia di instagram dan facebook

Untuk maklumat lanjut : 

Facebook : Watsons Malaysia
Instagram : @watsonsmy

#myswitchandsave #watsonsmalaysia

Terima kasih sudi baca.

6 comments:

Kaki Tulis said...

Sama, CikMa pun dh bertukar ke jenama Watsons jgk... Murah & jimat

I N A A I N A A said...

Suka tengok bekas shampoo Watsons ni.. Kerrlaasss kau. boleh la tukar shampoo ni nanti..

Intan Saffyna said...

@Kaki Tulis betul tu cik ma, bukan saja murah dan menjimatkan ianya bagus dan berkualiti jugak.. hehe :)

Intan Saffyna said...

@I N A A I N A A kerlass kan.. hehe tukar la nanti.. best tau.. ada byk flavor untuk jenis rambut.. :)

Busyra Takiyudin said...

comelnyaaaa.. trsusun bnyk mcmtuuu.. hehe

Intan Saffyna said...

@Busyra Bt Takiyudin comeykan.. kalau pakai shampoo watsons ni tentu lagi comey.. hehe :)