Tuesday, February 05, 2019

Kitsui Korean White Mengurangkan Tanda Penuaan

Assalammualaikum

KITSUI Korean White Bertindak sebagai anti penuaan, Mencerahkan luka jerawat dan menutup secara rapat, Sesuai untuk masalah jerawat, parut jerawat, masalah jeragat, liang pori terbuka, masalah kulit kusam dan masalah kulit gelap. korean white juga mampu menghilangkan serta mencerahkan kulit muka dan badan.

Minuman kolagen ii dirumus khas untuk menggandakan kesan pemutihan dan anti penuaan. Ia berfungsi untuk mengurangkan kedutan dan pembentukan garis halus dengan meningkatkan keanjalan kulit dan kandungan kelembapan.
Kandungan Korean White adalah Camu-camu, acerola, mixberries extract, Maltodextrin, Peptida Kolagen Marine dan Ascorbic Asid.
Korean white sesuai untuk pengguna yang mempunyai masalah diabetes kerana bebas kandungan gula. Ianya dihasilkan daripada bahan-bahan semulajadi membantu untuk mencerahkan kulit secara sekata di mana kulit anda akan cerah secara semulajadi dengan pengurangan masalah bintik-bintik hitam serta pengurangn masalah pigmentasi.

Camu-Camu & Vitamin C adalah  buah yang sangat bagus untuk menghalang enzim tyrosinase, yang membantu menghasilkan melanin. Dengan menghalangi tyrosinase, ia pada dasarnya membantu mencegah pengeluaran melanin supaya bintik-bintik gelap dan hiperpigmentasi berhenti mati di akar kulit anda. Kitsui Korean White mampu untuk meringankan kawasan-kawasan yang terjejas oleh hiperpigmentasi.

Kelebihan Kitsui Korean White
  • Untuk memutihkan kulit seluruh badan
  • Untuk mereka yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat, jeragat, resdung, parut, liang pori terbuka, berkulit kusam dan gelap
  • Mencerahkan kulit, tanpa kesan sampingan. 
  • Menghilangkan flek hitam.
  • Mencegah luka jerawat dan menutupnya secara rapat.
  • Menghaluskan kulit dan mencerahkan kulit (look brightness).
  • Tegang serta gebukan kulit wajah 
  • Sesuai untuk penguna yang mempunyai masalah Diabetis 100% Sugar Free 
  • Amat sesuai untuk pesakit diabetis atau kencing manis
Cara minum Kitsui Korean White
Campur 1 paket ke dalam 80ml air suam.
Kacau sehingga larut dan minum.
Anda boleh ambil 1 paket sehari sama ada sebelum sarapan atau 2 jam sebelum tidur. Minum air yang mencukupi sepanjang hari untuk kesan terbaik.
Boleh di campurkan dengan minuman kegemaran. Masukkan 1 paket ke dalam air suam atau sejuk campurkan dengan kopi, yogurt, jus atau sebarang makanan. pastikan betul-betul larut sebelum diminum,

Untuk mendapat kesan yang baik adalah minum air secukupnya setiap hari. kitsui korean white boleh diminum sebelum sarapan atau sebelum tidur.

CARA PEMBELIAN PRODUK KITSUI 
Semua product Kitsui berharga RM35.00 sekotak .
Setiap kotak mengandungi 15sachet .
Hanya dijual di FARMASI WATSONS DAN GUARDIAN  MALAYSIA
Pembelian original Dari HQ Kitsui Shopee dan Lazada

Untuk Maklumat Lanjut :)
HOTLINE: +6 03-7666 1129



 Terima kasih sudi baca.

No comments: