Saturday, October 29, 2011

LILY DI TAG ?

Asalammualaikum ^^


Harini lily diberi tahu yang lily di tag untuk menjawap soalan. soalan ape tu ? ni la habaq ni ada si comel ni tag kat lily katanya lily kena jawap soalan-soalan dia.. macam peksa spm yang akan datang ni pulak.. pastu ada lagi, lily kena cari mangsa tag sampai 11 orang ni.. mana nak cari adik oi.. ok la jom kita tengok soalan-soalan yang dia tanya lily =,=>


Terma dan syaratnya.


1. you must post this rules
2. each person must post eleven things about themselves in their journal
3. answer the questions the tagger set for you in the post and create eleven new questions for the people who you tagged to answer.
4. you have to choose eleven people to tag and link them on the post
5. no TAG back okeh!

Tentang Lily.


1. Lily seoarang yang peramah..
2. Suka memasak.
3. Sayangkan binatang yang comel.
4. Suka ais blanded-cool blog.
5. Main layang-layang.
6. Setiap hari online.
7. Suka belanja orang yang rapat dengan lily.
8. Suka kek.
9. Ingin jadi jutawan.
10. Sayang MyHubby
11. Like black and Pink.


Soalan yang diberikan.. 

1)warna kegemaran???? 
= Hitam dan Pink.
2)antara ramai ramai kumpulan korea mana yg anda paling suka??
Girls' Generation(소녀시대) _ Oh
3)suka citerr koerea x?? berikan sebab knp anda x suka atau suka filem korea??? citerr kore yg paling korunk minat?
= Cerita korea ni biasa-biasa je.. tapi penah tengok cite korea + malaysia 
Tajuk : Kubur tak bertanda.
4)blog pilihan anda???
= Kupukupukecik.blogspot.com
5)calon gf/bf yg anda impikan ?
=MySayang
6)single or unavailable ??? terus terang oukey.. hahha
=Open In relationship
7)apa yg anda akn lakukan jika anda ternampak gf/bf anda dok keluar bermesra ngan owg lain?
=Kami cinta pertama belum ada yang curang.
8)benci binatang apa?
= Ba alip ba ya.
9)kalau lah korang ada banyak duit..,, anda akan ..... ?? sambong yerr
=Nak beli bmw 7 series dalam masa terdekat.. Doakan Lily.
10) jika anda ada kuasa pilih kuasa apa yg anda nk mcm boboiboy ke? apa?? hahahha
=Lily nak jadi butterfLy.. Cantik dan boleh terbang.
11)jeng jengggg.... cu bagi satu ajerrr contoh perkataan korea kalau lebih pom xpe....
=Lily memag tak tahu.

P/S : Amboi ! susahnye nak jawapan soalan adik comel ni. :)

Ok.. Ni soalan Lily. sapa-sapa yang di tag oleh lily sila jawap ye.. Senang sangat. 

1. Berapa umur anda ?
2. Apa nama sekolah anda ?
3. Anda mempunya kucing ? berapa ekor ?
4. Subjet kegemaran anda ?
5. Siapa cikgu yang paling garang kat sekolah ?
6. Anda suka nombor berapa ?
7. Sehari berapa kali anda makan ?
8. Apa nama kawan baik anda ?
9. Pernahkan anda tinggal solat ? kenapa ?
10. Bila kali terakhir anda menangis ?
11. Adakah anda sayang emak anda ? sebab ?

Mangsa yang di tag oleh lily.

4 comments:

Saia Budax Lanun said...

Assalam, malasnya nak jawab soalan tu... huhuhu...

Intan @ black rose said...

maaf kak lily nk tnye ,kne buat kt belog kita ke nk jwpn soklan tu?:p..xphm ckit..

Intan Wandalaara said...

Intan @ black rose
kak lily pun tak faham mula-mula.. tapi hentam je la :)

Intan Wandalaara said...

@Saia Budax Lanun nasib baik lili ni rajin.. hehe

 
Malaysian Lifestyle Blogger| Copyright 2016-2017 ©All Right Reserved by Intan Saffyna