Monday, December 05, 2011

Wah ! Betul ke ni ???

Assalamualaikum^^

Seperti yang dijanjikan kepada anda semua.. memang lily akan berikan hadiah best kat korang.. open sini. memandang hari ini lily tak berapa sehat deman,selsema, dan bantuk sakit kepala dan macam macam lagi. namum lily akan tetap bagi jugak hadiah kat korang.. lily harap korang semua doakan lily sihat..

Ok.. sambung.. sebab tu lily tak online tak update entri baru..lily hanya tido je berhari-hari.. hari ni lily bukak blog lily tengok-tengok follower lily sudah hampir mencapai sasaran yang lily sedang target..oleh itu lily nak ucapkan ribuan terima kasih pada sesiapa yang sudah sudi follow lily ye.. insyaallah lily akan follow balik satu persatu bila lily sehat nanti..

lily tak percya tengok mula mula tadi ''wah betul ke ni ?? dan terus lily update entri ni.. kalau tak lily  tido je..hahhek. ok seterusnya lily akan buat 1st Giveaway atas permintaan rakan-rakan blogger yang lagi hebat dari lily untuk laksanakan.. jadi bila target lily betul - betul yang ke 500 akan lily lancrkan ok..

Terlintas pulak lily nak bagi bonus bagi sapa-sapa yang jadi follower lily ke 500.. ''wallaweyyy kak lily nak bagi hadiah la sapa jadi follower dia yang ke 500.. yeayy nakkkk..'' kata kenet lily sambil kompat-lompat.

Hakhak.. Best tak? belum lily buat 1st Giveaway lagi dah nak bagi kan.. jadi korang semua sayang sayang laa selalu..mesti lily akan bagi hadiah nanti.. lily kan murah hati.. riak pulak eh.. lagi pun semua hadiah yang akan lily berikan nanti disponser oleh hubby lily.. sayang dia selalu saport lily.. terima kasih.. gedik kan.. >,<

Ok la.. lily stop kat sini.. hingus lily dah meleleh ni.. siap tahan ngan baldi lagi.. haha.
lily akan update lagi nanti. bye..

p/s: like PAGE lily.

9 comments:

Adzrien Shoppe said...

menarik tu... visit dari fb.

Fariehan Ibrahim said...

untung lar sape jdi yg ke 500,
nakkk! ;D

eVa said...

kak lily baik n comel sbb tu lah ramai suka blog lily.. hehe.. sy baru first dtg.. comel jer blog ni.. salam perkenalan ;) teringin nak jadi follower 500.. nanti sy follow.. kene usha hari2 hahaha..

SheyPull said...

semoga akak cepat sembuh..:P



JOM singgah blog saya nak...telepon pun boleh bawak penyakit?

lily butterfly said...

Adzrien Shoppe
hai.. :)

lily butterfly said...

FariehanIbrahim [LBC]
hi.. awak boleh dapatkan hadiah nt join GA kak lily ye :)

lily butterfly said...

eVa
hi.. semoga awak akan jadi follower kak lily yg ke 500..hehe :)

lily butterfly said...

SheyPull
hi.. terima kasih ye.. :)

lily butterfly said...

@Adzrien Shoppehi.. thanks sudi singgah sini :)