Saturday, January 07, 2012

Tips | Mengesan Playboy

Assalamualaikum

Hello.. pagi buta ni lily nak bagi tips membina kepada anda semua yang sentiasa sokong lily dalam berblogging.. lily orang baru dalam berkarya disini.. so thanks for everything ok.

Tips kali ini adalah bagai mana nak kenali playboy ! anda tahu ke ape itu playboy ? tak tahu kan, jadi tengok bawah ni :


ok dah nampak kan ? gambar rajah diatas menujuk salah satu simbol yang di panggil playboy! err.. betul ke? kalau lily silap betul kan ok..

Lily akan huraikan satu persatu macam mana nak kenal dengan seseorang itu samaada dia playboy atau tidak, jadi anda boleh kenali mereka ini mangikut tips dibawah..

Banyak SIM Card dan Mempunyai Jadual Tersendiri..




:: Semestinya mereka ini mempunyai banyak simcard dan handphone, walaupun handphone ada 2 bijik je namum mereka ini akan memperolehi 5 hingga 7 keping simcard yang digunakan untuk seseorang perempuan malang yang akan ditipunya setiap hari. malangnya nasib.




:: Wah hebat pandainya dia mengunakan jadual ? Setiap perempuan yang dikenalinya pasti akan disusun mengikut jadual yang ditetapkan bagi mengelakan kesulitan yang akan berlaku.. Seorang playboy akan menetap hari-hari tertentu seperti setiap kali si playboy menjalankan tugas penipuan tidak diganggu oleh orang lain.. 


Tersasul Bahasa Panggilan dan Terlupa Topik Perbualan




:: Playboy ? Tentu lah banyak gadis keliling pinggang dan setiap gadis itu dibahasakan dengan panggilan yang berbeza. Mungkin dengan gadis A dia bahasakan diri ‘abang’.mungkin dengan gadis B dia bahasakan diri ‘I You I you’, mungkin gadis C pula ‘Ayang Baby Ayang Baby’ etc.. Mana tak nya, sedang dia sms berbunga ayat jiwang taik kucing dengan kau, at the same time 2 handphone lain standby depan dia. Layan 3 gadis dalam satu masa, tentu sekali tersilap bahasa panggilan. teruk!




:: Adoiyy ! macam ni pun ada ke ? susah nak dikata lagi sah sah playboy terhebat yang sepatutnya diberikan anugerah terbesar dan title ''Jantan tak guna kau'' !  Dalam sekali gus banyak benda yang akan dibual sudah pastinya mereka akan lupa.. parah macam ni !


Alasan Tak Munasabah dan Lesap Tiba-Tiba 




:: Sememangnya si playboy akan memberikan sesuatu alasan yang tidak berasas. Bagi mereka itu adalah jalan yang terbaik untuk memlepaskan diri yang sememang sedar dia melakukan kesilapan.
:: Mereka akan tiba-tiba hilang sepi tanpa berita.. macam-macam alasan diberikan yang tidak masuk akal.. hebat-hebat !


Terima Kasih Sudi Membaca.


P/s : Lily harap ia akan memberikan manfaat kepada anda..

4 comments:

Anonymous said...

nice entry kak ... Ain sukee bace ...amat berguna
^_^

lily butterfly said...

@Yenyen Ayien hehe. boleh ambil manfaat sikit kan.. :)

Nana Hermosa said...

nana pun nak cari idea yang macam ni la... tapi nana xtaw nak msuk kan gambar la kak.... mcm mane??? bleh tolong ajar kan x????

lily butterfly said...

@Nana Hermosaboleh je..