Sunday, November 27, 2016

my self and blog

Assalamualaikum
terima kasih yang tak terhingga sebab sampai ke harini masih lagi ada yang sudi singgah follow dan baca entry blog ni. sebagai perkenalan nama aku Intan Saffyna, umur aku.... sila baca sampai habis.. aku akan selitkan di penghujung cerita.

Aku mula libatkan diri dalam dunia blog ni since may 2011, masa tu aku hanya banyak update cara buat blog dan coding, sebenarnya aku pun baru belajar. maka lahirlah beberapa tutorials. ada jugak aku copy paste orang lain dan aku creditkan. dalam masa yang sama aku banyak join contest, giveaway , dan segman untuk tingkatkan trafikk blog sambil support kawan² dalam berblogging.

dalam pertengahan 2012 aku mula serius dalam berblogging, aku cuba masukan cerita aku dalam blog ni, kisah yang selama ini aku sorok dalam hati, rupanya blog adalah tempat yang boleh aku luah segalanya. boleh pergi kat entry yang lepas, tapi banyak dah yang aku edit disebabkan faktor tertentu.

11 comments:

Etuza said...

Asalamualaikum ..datang mencari blog ini..dah jumpa ..terbaik blogger Malaysia

Intan Saffyna said...

@Etuza Etuzawkumsalam..nasib baik jumpa.. thanks ye :)

Nina Mads said...

lama juga dh berblog.. nina dr 2010 smpai skrg aktif. hehe
welcome back :)

seripelangi said...

Hai..saya datang untuk balas kunjungan. Done follow..and salam perkenalan :-)

najihah sahami said...

hih...saya start blogging 2010. Now dah masuk tAHUN KE 6. TAPI ADA LA BERTAHUN2 YANG MENYEPI. NI BARU NK AKTIF BALIK.

NEEZA said...

wah, samalah, berblog sejak 2011.. welcome back

datang singgah dari blog www.neezalife.com

Intan Saffyna said...

@Nina Mads thanks dear :)

Intan Saffyna said...

@seri pelangi salam perkenalan sis :)

Intan Saffyna said...

@najihah sahami harap saya pun akan aktif balik.. hehe

Intan Saffyna said...

@Haneeza Mohamad ohh hehe.. thanks ye singgah sini :)

CD said...

salam perkenanalan kak intan.. muka kak intan macam kawan saya.. hehehe...