Sunday, December 11, 2016

Selamat Hari Kemerdekaan yang ke-59 | 2016

Salam Ladiess ♥ 

kembali lagi dengan cerita #trowback, anak umi dah 1 tahun 7 bulan (31082016). umi dah bercadang awal-awal nak bawak pegi tengok bunga api, memandangkan anak umi dah besar dah pandai tengok dan pandai bercakap. umi nak danish gembira di hari kemerdekaan melaysia yang ke-59 ni.

walaupun ianya first tapi umi nak jugak bagi danish rasa kemeriahannya. dalam hati umi risau sebab umi takut danish terkejut dengar dengtang dengtum bunyi bunga api. malam sebelum pukul dopbelas, dah siap awal pergi sebab tak nak jem kat klcc. bukan kat tepi kolam klcc ye, situ lautan manusia. umi daddy bawak danish dekat belakang klcc.

harap kengkawan umi tak kisah la ye, sebab entry ni antara mak dan anak. nanti umi dah tua, danish boleh baca balik entry ni dalam blog umi. 😎 

tapi bosan sikt sebab gambar takde. video pun boleh la selai dua.
 oh ada selai gambar, jadilah.. hi maksu.. video 👇
A video posted by Intan Saffyna (@intansaffyna) on

umi belanja lagi satu video sebelum kita tido

A video posted by Intan Saffyna (@intansaffyna) on
Alhamdulillah, danish seronok dapat tengok bunga api, exited dia. umi daddy pun happy. siap ulang² tengok video sendiri. kalau pegi klcc atau hanya lalu depan klcc mesti danish akan cakap 'pompom' kuat betul ingatan danish. syurlah.

ps: tak sabar nk selongkar handbag esok nak sahut 30hari cabaran apa ada dalam handbag.. semestinya ada mainan danish. 😇
Terima kasih sudi baca.


 
Malaysian Lifestyle Blogger| Copyright 2016-2017 ©All Right Reserved by Intan Saffyna