Saturday, January 14, 2017

Cabaran 30 Hari Blogging | Day 22 : Kereta Idaman

Salam Ladiess ♥

part ni paling tak suka, sebab ianya adalah idaman saja. belum tentu boleh dapat. sebab bila ia menjadi sesuatu yang diidamkan mesti mahal. termasuklah benda lain yang kita idamkan nilainya tetap mahal. tapi kalau mengidam jambu kat tepi jalan. yang tu murah hehe.. dua singget.

kali ni kena bagi tahu pulak kereta idaman yang aku idamkan, padahal kereta idaman aku adalah rahsia. sebab bagi aku bila aku idamkan sesuatu, aku takkan bagi tahu sesiapa sebab bila aku dah bagi tahu ape yang aku idamkan tu, pasti dah tak akan dapat dah. tak tau kenapa aku boleh fikir macam tu. haha

tapi, nak buat macam mana, dah entry ni mintak kereta idaman aku bagi tau jelahh.. lagipun mahal sangat, aku belum kaya lagi nak memilikinya.. nangis tepi pokok bunga.
mari kita tengok kereta idaman akak ehh.. 👇
Range Rover Evoque
ini kereta aku, aku dah pun memilikinya. aku sayang kereta ni, bersusah payah aku jadi kaya sehingga aku mampu membelinya.. inshaAllah kata-kata adalah satu doa. aku harap korang percaya aku, percayalah yang aku hanya mampu tengok gambar je 😔

Terima kasih sudi baca.


8 comments:

Shahida Dzulkafli said...

Ohsem lah kereta nie..
Sha doakan semoga impian sis tercapai..

Jun Zie said...

mmg cntik & gagah kreta ni , hrga pun mak oiii =D

Unni Anje said...

lawa kereta ni kan..

adianiez AIDA said...

ha ha ha ha...
aminnn...
moga intan berjaya milikinya ye!

Intan Saffyna said...

@Shahida Dzulkafli ohsem kan.. ishaAllah sis.. hehe :)

Intan Saffyna said...

@Jun Zie tula.. harga dia pun gagah jugak.. huhu

Intan Saffyna said...

@Unni Anje lawa kan.. akk minat sgt kete ni.. :)

Intan Saffyna said...

@adianiez AIDA inshaAllah, amin.. thanks kak :)

 
Malaysian Lifestyle Blogger| Copyright 2016-2017 ©All Right Reserved by Intan Saffyna