Thursday, March 30, 2017

Lazada Malaysia Big Baby Fair

Salam Ladiess ♥

Memang dah jadi lumrah mak mak macam aku ni, langsung tak boleh tengok atau dengar kat mana-mana ada fair baby big sale, mesti meroyan tu tahap atasan. apa lagi kalau sale tu gila senang beli hanya hujung jari je lagi la best. hanya perlu klik di Lazada Malaysia je tau.

aku  pasti lebih ramai lagi ibu-ibu di luar sana yang menantikan jualan besar-besar ni bagi memenuhi keperluan bayi dan anak anda. jangan lepaskan peluang ini.

Klik Banner untuk dapatkan 85% diskaun untuk setiap pembelian di BiG Baby Fair

BIG BABY FAIR di lazada menawarkan diskaun sehingga 85% wow!!! bermula 27 March 2017 hingga 2 April 2017. bestnya selama hampir seminggu tau diskaun ni berlangsung. cepat la membeli di online sale Lazada Malaysia. jangan lah lepaskan peluang ni ye mommy and daddy sekalian.

bagi yang menyahut Blogger Contest Big Baby Fair ni, marilah kita menjawab beberapa soalan yang dikemuakan untuk semua perserta.
a.) Apakah jenama lampir untuk bayi kegemaran saya?
anak saya mengguna mamypoko sejak umur 6 bulan sehingga sekarang dah umur 2 tahun, memang akan beli mamypoko je mengikut peringkat saiz sejak dulu.sekarang dah pakai saiz L. rasanya dah tak tukar lagi kepada yang lain. sebab keserasiannya lebih kepada mamypoko diapers.

bagi saya bila anak saya mengunakan mamypoko sangat tahan lasak dan tiada kebocoran walaupun lebih 8 jam bila tido malam. we love mamypoko.

b.) Apakah pilihan susu formula untuk bayi kegemaran saya?
sejak dari lahir anak saya minum Enfalac A+ untuk rumusan bayi, tapi bila dah umur setahun saya tukar kepada produk yang sama cuma nama dia berbeza iaitu Enfagrow A+, sekarang ni anak saya masih lagi step 3. susu ni memang bagus tau. kalau nak tau benafit dia boleh google ye.

memang tiada masalah bagi anak saya dengan susu ni, saya memberinya perisa vanila sangat sangt sedap ye mommys. Alhamdulillah anak saya membesar dengan sihat dan bijak. malah memberikan tenaga sepanjang hari.

c. Pilih 1 produk dari Lazada Malaysia yang ingin saya dapatkan untuk anak saya?

baru baru ni saya dan husband baru bercadang nak beli kereta ni untuk putera mikaell memandangkan dia dah 2 tahun. seronok dia main kereta ni yang dicontrolkan oleh daddy dia masa kat aeon hari tu. kalau ada rezeki boleh la beli nanti. tapi kalau dapat dari lazada pun alhamdulillah. hehe

bestnya kalau dapat bagi anak happy.. :)

marilah rakan blogger yang lain join contest ni ramai-ramai.. hadiah dia pun best tau. untuk 6 orang yang bertuah akan dapat voucher rm500. siapa nak bagikan.. hanya lazada saja yang sudi voucher banyak macam tu ye. 😍

contest ni berlangsung dari 27 March 2017 sehingga 2 April 2017 (11.59pm) klik sini untuk maklumat lanjut. LAZADA BIG BABY FAIR BLOGGER CONTEST

👉Lazada Malaysia/ Big Baby Fair

 Terima kasih sudi baca.

6 comments:

Ana Suhana said...

Good luck sis =)

Noor Maizan said...

Fullamakkk kak Fyna, stylo la kereta yang last tu. Good luck ye <3

mek yunie said...

Amani pkai drypants. Mek try jugk mamypoko dulu :)

Susu enfalac mmg bnyk khsiat. time amani baby dulu pun mek bg dia enfalact jugak. Budak memang cukup nutrisi. Budak klau dh ckup nutrisi mesti gemok and senang membuang :)

Intan Saffyna said...

@Ana Suhana thanks dear :)

Intan Saffyna said...

@Noor Maizan fulamakkk.. harga dia pun fulamakkk jugakk.. hehhe

Intan Saffyna said...

@ayunie ramli yes.. enfalac mmg bagus untuk bayi, nasib baik doc suggestkan saya susu ni.. Alhamdulillah okey sampai harini, :)