Saturday, May 27, 2017

Berbuka Puasa Di The Venue Shah Alam Dengan Menu Tradisi Kampung Terbaikk!!

Salam Ladiess ♥

Salam ramadhan semua, dah lepas satu hari berpuasa.. seronok bila dapar berkumpul adik beradik dan keluaraga di first ramadhan dan berbuka puasa beramai-ramai. ada yang sanggup pulang ke kampung halaman semata-mata nak berbuka bersama keluarga tersayang yang dirindui.. betul kan.

harini kedua dan hari seterusnya kita akan berpuasa dan berbuka seperti biasa sebab masing-masing dah kena buat halauan sendiri, buzy dengan pelbagai komitmen. sehinggakan tak sempat pun nak masak untuk keluarga dan masih tercari- cari tempat berbuka dengan harga yang berpatutan dan hidangan yang sangat menyelerakan.

jangan risau, ada tempat istimewa yang anda cari tu. The Venue Shah Alam adalah tempat yang anda cari.. serius pasti tidak mengecewakan. ia terletak di sekyen 15 Shah Alam (waze the venue confirm sampai) disini mengaji menu tradisi kampung yang terbaikk dari resepi turun temuruh, yang dibawa khas dalam Gema Ramdhan The Venue Shah Alam.


menu utama yang ditemakan sepanjangn ramadhan 2017 ni ada Daging salai masak lemak cili api. serius sedap daging di salai lembut kena pulak dengan kuah masak lemak cili api dari negeri sembilah..pergh sedap beb.

banyak lagi menu lain yang dipelbagaikan, yang pastinya sedap dan menyelerakan sangat sesuai untuk berbuka puasa bersama keluarga.

 Daging Salai Masak Lemak Cili Api



 Dua masakan Ayam berbeza. tapi lupa dah nama masakan ni ape hehe.. serius sedap.. 
 Ikan masin/ telur masin/ ulam-ulamam dan sambal belacan

 Ayam goreng berempah/ Ayam percik

 Briyani/ kambing bakar
 Laksa Utara/mee kari
 Mix Fruit 


 pelbagai jenis kuih/puding/dan bubur 
harga promosi sepanjangan ramadhan ini. Dewasa Rm63 dan Rm43 kanak-kanak. dari pukul 6pm sehingga 9.30pm. bermula 27 may 2017. booking untuk dapatkan tetap anda seisi keluarga.

 Untuk maklumat lanjut : 
 Facebook : The Venue Shah Alam
Instagram : @thevenueshahalam

Alamat :
No 15, Jalan 15/22 , Jalan Tiong Nam Park,
Seksyen 15, 40200, Shah Alam
No tel : 019-8585825

Selamat menjamu selera, dan Selamat Menunaikan Ibadah Puasa. :)

Terima kasih sudi baca.

3 comments:

Mrs Hazeera said...

wah wah wah meriahnyaaa lauk pauk...

SeroJa Tiara said...

alhamdulillah....mmg tak terkata nikmatnya dgn rezeki ALLAH kan....mmg nmpk sedap semua tu sis...:)
tq sis follow sy....ni sy follow sini pula ye :)

Intan Saffyna said...

@Mrs Hazeera meriahkan.. belum rasa menu dia lagi confirm meriah riang ria jugak.. hehe

 
Malaysian Lifestyle Blogger| Copyright 2016-2017 ©All Right Reserved by Intan Saffyna