Wednesday, May 24, 2017

Buffet Ramadhan 2017 Di Me'nate Steak Hub Shah Alam

Salam Ladiess ♥

Keistimewaan di Me'nate Shah Alam adalah daging kambing dan lembu yang di import dari luar negara dan di masak fresh dan sangat sedap. ada bahagian tertentu yang boleh kita pilih sendiri bahagian daging mengikut harga yang disedia. untuk maklumat semua Me'nate sebenarnya tidaklah mahal seperti yang disangkakan kerena harga daging sudah termasuk dengan semua jenis masakan, dessert dan air boleh refill sampai kenyang.

untuk ramadhan yang bakal menjelang tak lama lagi, Me'nate Shah Alam menawarkan Buffet Ramadhan yang istimewa dengan harga pax yang sangat berpatutan yang pastinya semua akan berpuas hati menikmati juadah berbuka puasa di Me'nate Steak Hub.

 Beef , Lamb, Chicken dan Roasted Seabass
Set macam ni boleh makan satu family tau, memang banyak daging dalam tu termasuk daging kambing, lembu dan ayam roested. boleh makan 5-6 pax.  ada lagi menu lain yang sudah termasuk dengan set ramadhan ni., antaranya..
 Pasta Oglio Olio
 Ikan Jenahak Bakar
 Nasi Briani Bukhari
 Kuih dan Buah Kurma
Buah-buahan Campuran
Harga istimewa ini dibawakan khas untuk Buffet Ramadhan 2017 di Menate Steak Hub Shah Alam adalah RM89.90/pax untuk dewasa dan RM 39.90/pax untuk kanak-kanak.

ini antara pilihan setiap bahagian daging yang kita boleh pilih sendiri. disitu sudah tertera dengan harga sekali. kita tengok nampak mahal kan.. okey meh sini aku jelaskan.. sebab mahal sikit dari biasa adalah sebab daging mengikut jenis bahagian yang anda pilih. dan harga tu sudah termasuk dengan jenis makasan, ada option pilihan jugak kita nak masakan tu jadi macam mana. harga buffet ramadhan tu jugak termasuk dengan hidangan seperti diatas tu. so, sangat-sangat la berbaloi tau..

 Antara chef-chef yang akan masak steak korang nanti. hebat² dorang ni.. ada aku interview chef fazli ni. boleh tengok kat ig aku. @intansaffyna

Me'nate Steak Hub Shah Alam
Lot F-36 Vista Alam
Jalan Ikthisas 14/1
Off Persiaran Damai Seksyen 14
40000 Shah Alam.

Terdapat Beberapa lagi lokasi Restoran Me'nate Steak Hub di sekitar kuala lumpur dan selangor.

Setapak : C-01-03 Starpark Point
Jalan Taman Ibukota
Off Jalan Genting Klang
53300 Kuala Lumpur.

Ampang Jaya : 16, Jalan kerja Air Lama
Satu Taman Shuet Liang,
Ampang Selangor.

Bandar Baru Bangi : No 25, Jalan Medan Pusat 2D 3B
Curve Business Park, Seksyen 9
43650 Bandar Baru Bangi, Selangor.



Terima kasih sudi baca.


No comments: