Friday, February 15, 2019

Forever Dewi Minuman Kolagen Sarang Burung Walit

Assalammualaikum 

Khasiat sarang burung walid mempunyai nilai pemakanan yang tinggi yang sangat unik dan aktif. kedua dua faktor ini membantu merangsang sel dan penghasilan semua struktur sel badan, serta dikatakan menjadi punca utama penghasilan kulit yang lembut, licin dan halus.

Selain membekalkan kecantikan pada kulit, sarang burung itu jugak membuktikan ia berkhasiat kerana mengandungi bahan yang boleh memberikan tenaga dan pemulihan dalaman seperti melancarkan sistem aliran darah yang lebih lancar.

Sejak lepas bersalin czer ni, banyak darah yang keluar, tapi Setelah saya mengamalkan minum kolegen sarang burung forever dewi, sistem imunisasi badan pun dah semakin baik dan badan menjadi sangat segar dan bermaya.. kulit wajah jugak semakin cerah dan sihat.

Pengambilan sarang burung dalam jangka panjang sangat bagus untuk anti-penuaan, manakala unsur protien aktif dalam sarang burung turut meransang pembesaran sel dalam sistem imunisasi melawan penyakit dalam badan.


Ekstrak sarang burung walid yang terkandung bahan bahan aktif mudah menyerap jauh kedalam lapisan kulit, menyamarkan garisan halus serta kedutan selain membekalkan keanjalan jangka masa panjang pada wajah.

Sejak dulu lagi, khasiat sarang-sarang burung walet didapati mempunyai dua nilai pemakanan tinggi yang sangat unik dan aktif iaitu faktor stimulasi mikrogenik. Kedua-dua faktor itu membantu merangsang sel dan penghasilan semula struktur sel badan, serta dikatakan menjadi punca utama penghasilan kulit yang muda, lembut, licin dan halus.

Penyelidikan saintifik moden mendapati ia mengandungi mineral kepekatan tinggi, protein aktif serta protein gelatin, sekali gus menjadikan ia produk kesihatan semula jadi yang tulen sekali gus bagus untuk semua peringkat usia.

Sarang burung juga sesuai bagi wanita hamil kerana ia memberi faedah kepada ibu dan bayi. Ini amat jelas berikutan bayi yang dilahirkan akan memiliki kulit yang sangat cerah lagi halus, serta fungsi badan lebih kuat berbanding bayi lain dan ibu juga pulih lebih cepat selepas melahirkan.


KHASIAT SARANG BURUNG WALID
  1. Melancarkan system aliran darah.
  2. Melegakan pernafasan
  3. Membetulkan sistem urat saraf. 
  4. Memperbaiki sistem buah pinggang.
  5. Mencerahkan dan melicinkan muka
  6. Menghilangkan kedutan pada wajah
  7. Menyegarkan mata.
  8. Membantu proses penyembuhan Asma
  9. Melancarkan fungsi paru paru
  10. Dapat mengubati hepatitis B
  11. Meningkatkan Perkembangan IQ Kanak Kanak
  12. Menghilangkan batuk kronik
  13. Awet muda untuk lelaki dan wanita
  14. Meningkatkan imunisani wanita mengandung dan bayi
  15. Melancarkan sistem pencernaan dan metabolisme tubuh
  16. Sumber mineral yang baik
  17. Menghasilkan darah merah
SIAPA YANG PERLU MENGAMALKAN KOLAGEN SARANG BURUNG WALID?
WARGA TUA - Meningkatkan kecergasan, menjaga kesihatan, meningkatkan metabolism tubuh untuk melambatkan proses penuaan, menggalakan pertumbuhan sel, memberi tenaga dan pemulihan dalaman.
WANITA HAMIL - Meningkatkan sel-sel otak dan membran sinotik, menjadika kulit bayi yang dilahirkan cerah dan halus, meningkatkan fungsi badan bayi, mencepatkan proses pemulihan ibu selepas bersalin.
KANAK KANAK - Meningkatkan pertumbuhan fizikal dan intelek kanak-kanak,meningkatkan selera makan kanak-kanak,meningkatkan konsentrasi, memperkuatkab memori dan merangsang perkembangan otak
PESAKIT SELEPAS MENJALANI PEMBEDAHAN - Membantu memerangi penyakit, memulihkan badan yang lemah, merangsang pertumbuhan sel, membantu tubuh pulih dari penyakit.
Secara lazimnya, manfaat sarang burung itu boleh dinikmati melalui hidangan yang disediakan, bergantung kepada cita rasa tersendiri untuk menambahkan kenikmatan ketika menjamu. Bagaimanapun ia memerlukan kos yang tinggi untuk setiap pengambilan.
Namun kini, menyedari khasiatnya dan permintaannya semakin tinggi terutama untuk kecantikan, ia boleh didapati dalam bentuk sapuan dengan harga yang murah dan mudah dimiliki oleh semua golongan.
Forever Dewi Minuman Kolagen Sarang Burung Walid mengandungi 6 botol dalam satu kotak dan mempunyai 3 flavor, iaitu Longan + Red dates , Chrysanthemum + Rock Sugar dan Pandan + Rock Sugar. Sangat sedap malah berkhasiat. serius! 
Kami sedang mencari ejen dan dropship dan sesiapa yang mendaftar menggunakan kod : FDINTANSAFFYNA akan mendapat 10%-30% off .
Harga : Rm120/Box (6 Botol)
Untuk Maklumat Lanjut :

Terima kasih sudi baca.

No comments: