Wednesday, December 21, 2011

Wahh ! Belog Lily Sudah Capai Empat Angka Lah... !

Assalamualaikum

yeehaa... tunggu turn nak update entri ini, setelah hari ini terlampau buzy yang amat saja-saja buat buzy.. tapi tadi didahulukan dengan new entri iaitu segmen cik lyssa dan dua ketul tutorial telah disiapkan.. oleh itu dengan rasminya lily menaip entri ini dengan penuh tekun memicit button lappy.

Mengenai Title lily hari adalah untuk memberi tahu anda semua bahawa blog haprak lily ini sudah mencapai empat angka.. tak percaya ke ? sudah terang lagi bersuluh tak kan tak nampak lagi kot.. buta hati ke rabun gatal.. meh habaq kat lily.. nak oppret mata tu..

Sebagai bukti yang kukuh untuk diserahkan pada pihak forensik, dibawah ini lily sudah sedia sertakan..
cuba lihat ditingkap rumah anda ok..


saja gedik nak tangkap 2 lai gambar! heyp jangan sibuk ok ! babab kang.. hukhuk..

Oleh itu lily nak story sikit ni, Lily telah menghabiskan masa dengan berblogging sudah hampir 4 bulan, selama empat bulan itu lily telah mencapai follower sebanyak 500 Baca sini (masa mula-mula start buat blog lily target 5 atau 6 bulan lily nak capai follower ke1000) tapi tak sangka pulak dengan kerajinan lily target tercapai lebih awal dalam masa 4 bulan sahaja iaitu 500 follower.

Lepas tu lily dengan bangganya mempersembahkan Giveaway lily yang sulung sebagai tanda kejayaan lily dan niat lily nak memberi cenderahati kepada rakan-rakan blog lily.. baik tak lily ni ? cakap baik ! cubit kang !

Dan hari ini blog lily telah capai 1000 follower pulak iaitu follower lily bertambah lagi 500.. semuanya disebabkan hasil penangan GiveAway lily yang sulung tu.. Ramai yang join.. ramai jugak la follow lily.. tapi adakah anda semua follow lily sebab join GiveAway saja ? Adakah anda semua follow hari ini dan esok unfollow  pulak ?! lily tak dapat menjawap.. cuma lily harap anda semua akan follow blog cikai lily kerana suka lily dan suka entri lily dan dengan ikhlas la ye.. kan lebih mulia dari terpaksa..
Dan lily ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada yang sudi follow lily

Lily harap anda semua dapat menyokong lily dalam dunia blog ini semoga akan lebih success lagi 
Bagi sesiapa yang belum join GiveAway lily sila join cepat-cepat..

p/s: Like PAGE lily ye.. lily nak berkawan dengan anda semua disana.. facebook lily sudah full.
(macam mohon je..watever!)