Saturday, July 5, 2014

Sembang Petang : Kena Tahan Polis

Salam Ladiess,♥

petang ni kita sembang kosong je la ye.. sebab saya pun kosong idea nak buat entry panjang jela..
jom kita layan si gila kena tahan polis.

Sila menghayati sesebuah dramatis...


Mak : Lesen ! tolong beli santan !

Lesen : Lesen tgh main PSP la mak !


Mak : Otak ! tolong mak beli santan !


Otak : Otak tgh berak la , mak !


Mak : Kad pengenalan , tolong beli santan !


Kad pengenalan : Kad pengenalan tgh main facebook la mak !


Mak: Gila , tolong beli santan !


Gila: Ok , mak !

Dalam perjalanan, Gila ditahan polis kerana memandu melebihi had laju !

Gila : Ada apa , encik ?


Polis : Mana lesen ? 


Gila : Lesen tak ada dgn saya , dia tgh main PSP.


Polis : Kad pengenalan kamu mana ?


Gila : Kad pengenalan tgh main facebook.


Polis : Kamu tak ada otak ke ?


Gila : Otak tgh berak , Polis kenal keluarga saya ke ? Semua nama adik beradik saya encik tahu.


Polis : Awak ni gila , ya ?


Gila : Nama saya memang Gila. 



Ada jugak orang nama yang sentiasa disebut untuk keperluan asas..walaupun dialog lama tapi enjoy it.


2 comments:

Unni Anje said...

hahhaah..bijak tul orng buat story ni tau

Intan Saffyna said...

@Unni Anjetula..mcm mana la dia blh terfikir nak buat cite kan..hehe

 
Malaysian Lifestyle Blogger| Copyright 2016-2017 ©All Right Reserved by Intan Saffyna