Friday, December 16, 2016

Cabaran 30 Hari Blogging | Day 9 : Selfie' sampai lenguh

Salam Ladiess ♥

Hi,hmm aku failed dah! aku dah skip tajuk ni. sebab musabab adalah rahsia.kahkah. tajuk kali ni best sebab kita akan syok sendiri dan perasan bila selfie. dari dulu lagi aku suka selfie tapi tak tahu pulak bila tangkap gambar sendiri guna tangan sendiri pegang hanphone tu namanya selfie. ye dak.

tapi dudulu masa zaman guna sony ericson cybershot, aku selfie guna camera belakang je kot, gigih la aku sengeh sambil tangan sedepa jari tekan button. haha.. sekarang dah tak payah nak lenguh tangan dah. selfie depan screen terus. nak lagi depan zoom sikit.

kalau dulu selfie sesorang tapi sekarang dah ada dua tiga orang yang akan himpit aku bila selfie. 😍
zaman baru kawen dating sakan la.. selfie pun tudung pun masih terletak elok je. tunggu jap lagi bila kau dah anak nanti, senget benget gambar kau. 😂
 handphone kau akan full selfie kau dengan anak kau. 
 kalau time nak selfie sambil peluk² time tu la anak nak kalut. 😅
 selfie depan cermin tu adalah tempat paling sesuai kalau selfie berjemaah, yang mana selfie sesorang depan cermin toilet tu namanya saja nak tunjuk buah 🍏. kahkah.
 random. k bai.
next day lagi terskip. day10.


Terima kasih sudi baca.

No comments: