Sunday, February 12, 2017

Cabaran 30 Hari Blogging | Day 28 : Impian Saya

Salam Ladiess ♥

impian aku di tahun 2017 ni yang utama adalan aku ingin menjadi isteri dan umi yang terbaik di abat ni, yang mengikut semua syariat islam, cuma aku perlukan beberapa bimbingan untuk capai ke tahap tu. inshaAllah aku kena banyak belajardalam menuguruskan keluarga,menjaga anak (dan anak-anak yang akan datang - jika diizinkan aku mengandung lagi.. hehe ) dalam erti kata lain aku ingin menjadi suri rumah tangga sepenuh masa yang berjaya. disebabkan impian aku ni, aku mesti akan bangga dengan diri sendiri.

selain dari tu, aku jugak ingin menjadi usahawan yang berjaya. sejak tahun lepas aku dah mula dengan produk skincare yang di asaskan oleh aku sendiri, secara tak senjaga ini juga sebahagian dari impian aku, yang perlu aku capai. aku dah letakkan target pada bisnes ni. inshaAllah semoga dipermudahkan.
produk skincare yang didaftarkan kepada marcella skinz' ini telah mendapat kepercayaan suami aku sendiri untuk aku menguruskan nya. aku harap dengan usaha aku kali ni, aku kan berjaya. semoga aku suami aku dan family aku bangga dengan kejayaan aku. aku juga menyimpan harapan agar aku boleh capai jutawan sebelum umur aku 37 tahun.

Amin... tolong la doakan ye.. hehe

segala impian yang kita inginkan tak semestinya akan tercapai, tapi kita kena banyakkan berdoa, usaha dan bertawakal. inshaAllah semuanya akan dibuka perjalanan tu dengan mudah. kena ingat gagal sekali tak bererti gagal selamanya. aku sendiri pernah jatuh dan aku bangkit dengan kaki aku sendiri. mula balik dari awal. akhirnya aku dah capai apa yang cuba buat sekarang.. cuma target aku kena berusaha lebih lagi. kesabaran dan keimanan dalam seseuatu perkara amat penting. kena kuat.

😎😘
Terima kasih sudi baca.

8 comments:

Noor Azlan said...

Wah tahniah dah mula produk Marcella Skinz'... Semoga berjaya dalam hidup dan perniagaan.. InsyaAllah. Amin.

Nurul Syahirah said...

semoga berjaya dalam apa jua yang awak lakukan.. ^^


jemput join segmen ye :D
http://www.syahirahvaliant.com/2017/02/segmen-review-blog-by-syahirahvaliantcom.html

Intan Saffyna said...

@Noor Azlan alhamdulillah.. masih baru lagi.. terima kasih atas doa yang baik2.. hehe

Intan Saffyna said...

@Nurul Syahirah terima kasih.. hehe done join segmen awak :)

Nour Adieb said...

wahhh, semoga terus sukses dalam kehidupan. semoga impian yg sngt diinginkan tercapai. ameeen 😄 dannn, semoga menjadi usahawan yg berjaya dunia akhirat 😉

Pha Is said...

amiin..

Intan Saffyna said...

@Nour Adieb inshaAllha.. terima kasih sudi doakan saya.. moga tercapai impian ni.. hehe :)

Nour Adieb said...

ameeen 😄

 
Malaysian Lifestyle Blogger| Copyright 2016-2017 ©All Right Reserved by Intan Saffyna